Vivacity motorblok vervangen

Raceketel

New Member
Het is weer zo ver voor de zoveelste keer in de 2 maanden dat ik mijn vivacity 2 uit 2005 heb doet hij niet wat hij moet doen. De scooter wil niet meer op toeren komen en wanner ik meer dan 1/5 gas geef dan hapert hij zeer erg en vallen alle toeren weg. Dit terwijl de scooter na de laatste veranderingen beter liep als ooit. Na alles gecontroleerd te hebben van overbrenging en compressie tot lucht toevoer en de ontsteking denk ik dat het probleem bij de bobine ligt. Deze ga ik dus ook meteen vervangen. Maar omdat ik gewoon compleet klaar ben met dit Peugeot verticaal blok wil ik er eigenlijk iets anders onderhangen. Nu had een vriend mij verteld dat een minarelli horizontaal blok gewoon met dezelfde ophanging last en er geen aanpassingen aan de kabelboom nodig zijn. Dit zou dus betekenen dat alleen de buddy aangepast moet worden en het dan zou werkenm heeft iemand hier ervaring mee of dit ook echt zo is of is dit gewoon complete onzin.
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet wel dat je een piaggio blok onder een speedfight kan zetten, weet niet of dit ook voor een viva zo is?

 
Ja dit had ik dus ook al gezien inderdaad alleen deze kit is nergens meer te verkrijgen daarom dacht ik al aan een optie die zonder zo'n set zou werken
 
Back
Top