Ik heb even zitten denken, wat als ik de kappen “passend” maak, gat erin zodat het reservoir ook past , weet niet of dat wok waardig is? Heb jij enig idee?Daar kun je wel iets bedenken toch zoiets passend te krijgen? Desnoods las je een strip.op je frame.
Ja zo'n zip radiateurtje heb ik er ook nog wel paar voor je liggen
bedankt voor je eerlijke advies, echter is dit mijn aller eerste scooter, en voor mij zit hier al aardig wat geld en tijd in daar niet van. Voor jou zal het het niet waard zijn maar voor mij weer wel. Ik vind het leuk om te kloten aan een scooter, een aerox bijv. Of een zip zijn nogal duur om fouten mee te maken. Ze zijn vaak ook al voorzien van LC compatibiliteit, (als ze dat niet al zijn. Ik hou van het onmogelijke. Vandaar dit project. Veel van jullie zullen het waarschijnlijk ook biet waard vinden maar daar kijk ik anders tegenop. In ieder geval bedankt voor je oprechte advies!Als ik je een advies mag geven :
Stop ermee , verkoop het spul ga iets beginnen met Piaggio of Minarelli .
Ik ben ook eens begonnen met een Speedfight 3 Project ... was zeer geslaagd, echter ben flink op mijn bek gegaan met tijd en verkoop prijs . moest veel geld bij , alleen de onderdelen al .
Ik waardeer je doelstelling , die had ik ook ... zoals ik al zei : als ik het had geweten .. had ik een Piaggio of Minarelli Project gestart .bedankt voor je eerlijke advies, echter is dit mijn aller eerste scooter, en voor mij zit hier al aardig wat geld en tijd in daar niet van. Voor jou zal het het niet waard zijn maar voor mij weer wel. Ik vind het leuk om te kloten aan een scooter, een aerox bijv. Of een zip zijn nogal duur om fouten mee te maken. Ze zijn vaak ook al voorzien van LC compatibiliteit, (als ze dat niet al zijn. Ik hou van het onmogelijke. Vandaar dit project. Veel van jullie zullen het waarschijnlijk ook biet waard vinden maar daar kijk ik anders tegenop. In ieder geval bedankt voor je oprechte advies!
Klopt, ben zelf ook niet van plan het nu te verkopen mocht het project afzijn, ten tweede doe ik er sowieso veel kennis van op wat ik eventueel later weer kan gebruiken. Dat is niet te koop, ben wel van plan later nog een zip te halen maar voor nu nog ff niet. Zijn me wat te duur gezien de scooter zelf al redelijk prijzig isIk waardeer je doelstelling , die had ik ook ... zoals ik al zei : als ik het had geweten .. had ik een Piaggio of Minarelli Project gestart .
Dit gaat je veel en tijd kosten ......en (veel verlies ) ... No Offence oid.
Gelukkig is de "kennis" die je dan hebt opgedaan van een totaal ander motorblok en heb je je er dus nog geen flikker aan. Mijn advies voor je er nog meer gwld in pompt koop een piaggio of minarelliKlopt, ben zelf ook niet van plan het nu te verkopen mocht het project afzijn, ten tweede doe ik er sowieso veel kennis van op wat ik eventueel later weer kan gebruiken. Dat is niet te koop, ben wel van plan later nog een zip te halen maar voor nu nog ff niet. Zijn me wat te duur gezien de scooter zelf al redelijk prijzig is
en praten we over mineralli zoals bijv?Gelukkig is de "kennis" die je dan hebt opgedaan van een totaal ander motorblok en heb je je er dus nog geen flikker aan. Mijn advies voor je er nog meer gwld in pompt koop een piaggio of minarelli
en praten we over mineralli zoals bijv?