Vivacity hapert na nieuwe uitlaat

jeronimomoors

Well-Known Member
Hallo, ik heb op een standaard vivacity een nieuwe Giannelli extra chrome gemonteerd. Daarna reed hij maar max 40 en begon bij 20 km/u hevig te haperen tot en met 40. Daarna heb ik van 7 gram 4 gram gemaakt met rolletjes. Maar nogsteeds heb ik dat hij als hij koud is hevig hapert aan het begin. En dan duurt het ook wel even voordat hij gewoon normaal kan rijden.

Dat en hij rijd nu iets van 65-70, wat hij eerst ongeveer ook reed met een sito+ uitlaat.

What to do, what to do?
 
Advertisement - register to remove this

waar zit die prop precies? is dat de enige begrenzing in giannellia extra?
alleeen uitlaat en rolletjes vervangen door 4g. dat reed al stuk beter.
haperen bleek door te weinig lucht, heb zon rubber ding eruit gehaald, toen deed ie t al veel beter. moet nogsteeds de luchtfilter ontgrenzen.

heb nog een vraagje, kheb een malossi multivar gemonteerd. hij deed het echter bagger met dezelfde 4g rolletjes, daarna de 8.5 g die bijgeleverd waren drin gezet, reed wel weer redelijk ging niet echt harder rijden/optrekken.

sinds ik de uitlaat en de variateur erop heb gezet, rijd hij nogsteeds 70, net als zonder, enig idee wat ik moet doen om de extra km/u te krijgen?
 
hij hapert in het begin.. lijkt mij dat die stotteren bedoelt als die ze prop uit ze luchtfilter haalt en dat ding rijd wel goed... als die te arm zou staan zou die smoren.
 
Back
Top