Vivacity DR70 afstellen

Skiezo

New Member
Hallo,

Ik ben bezig met mij vivacity "2005" te bouwen maar ik ga hier een 70cc in doen van DR wat zou hier een beetje een goeie setup voor zijn heb een ontgrensde sitoplus uitlaat er onder die ik ook wil houden veder ben ik opzoek naar wat het besten zou zijn om te doen met de

- Rolletjes
- Trekveren
- Drukveren
- Sproeier

De rest hou ik gewoon standaard hoor graag wat jullie aanraden
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik ben bezig met mij vivacity "2005" te bouwen maar ik ga hier een 70cc in doen van DR wat zou hier een beetje een goeie setup voor zijn heb een ontgrensde sitoplus uitlaat er onder die ik ook wil houden veder ben ik opzoek naar wat het besten zou zijn om te doen met de

- Rolletjes
- Trekveren
- Drukveren
- Sproeier

De rest hou ik gewoon standaard hoor graag wat jullie aanraden
Geen idee of je nog moet afstellen maar ik heb:

7 gr gemixed met 7,5 gr rolletjes (std vario)
Dmp Trekveertjes 1500+ RPM
polini blauwe drukveer (std koppleling)
en met mn 17,5 carb sproeier 96
 
Hallo mensen, ik heb zelf een vivacity uit 2009 ik heb er niks mee gedaan behalve de uitlaat veranderd er zit nu een sito DR70 op de scooter loopt ongeveer 63 en trekt goed op tot 40 maar als ik bij de 40 kom dan dipt die tot 45 en dan trekt die weer vol gas tot 60 mijn vraag was of iemand een idee heeft wat dit zou kunnen zijn want wil hem graag in een keer laten doortrekken tot de snelheid wat die kan alle tips zijn welkom
Alvast bedankt voor het lezen.
 
Bedankt voor uw reactie, ik zat sowieso al te denken aan nieuwe rollen wat zou u aanraden hoeveel gram er zitten standaard rollen in.
9 gram in bromblok
Geen idee of je nog moet afstellen maar ik heb:

7 gr gemixed met 7,5 gr rolletjes (std vario)
Dmp Trekveertjes 1500+ RPM
polini blauwe drukveer (std koppleling)
en met mn 17,5 carb sproeier 96
Wat voor luchtfilter gebruik je dan met een 17.5
 
De scooter dipt op 40 en trekt hem door tot 60 naar 45 km er is niks veranderd behalve de uitlaat wat nu een sito dr70 is wat zou eraan kunnen doen om dit probleem op te lossen
Is dit plotseling gekomen of nadat je gesleuteld hebt
Als dit opeens opkwam moet je de rollen checken op vlakke kanten je v snaar checken en is je drukveer wel goed?
 
Is dit plotseling gekomen of nadat je gesleuteld hebt
Als dit opeens opkwam moet je de rollen checken op vlakke kanten je v snaar checken en is je drukveer wel goed?
Ja ik had het niet scooter liep 45 met standaard uitlaat dus heb er nieuw uitlaatje onder gedaan en nu loopt die 60 maar sinds ik die nieuwe uitlaat heb is dit probleem er
 
Back
Top