Vivacity doet raar

mvv93

Well-Known Member
Ik heb een weekje of 2 ongeveer mijn scooter bij de Fietsenmaker gehad, Dat koste me trouwens 150 euro voor 2 klote remmen!, Hun zeiden dat mijn scooter benzine lekte en hebben de Cabarateur eraf gehaald en schoongemaakt. Toen ik hem terug kreeg liep de scooter redelijk, Gewoon normaal naar een weekje of zo begon hij raar te doen, Hij begon te stotteren, Dus ik nieuwe bougie erin gedaan, En hij liep weer goed. Kilometer of 4, 5 verder begon die weer, Toen bougie eruit gehaald, Deze was toen droog. Ik terug zetten en hij liep weer als een zonnetje, Paar kilometer verder weer het zelfde, Ik dop eraf, Dop er op en weer liep die.. Als die problemen heeft gaat hij van de ong, 45 terug naar 15, En dan komt die weer terug, Maar dan moet ik wel half gas rijden, Wat kan het zijn?

Advertisement - register to remove this

origineel kan dit niet gebeuren , dan zit er namelijk een schotje tussen het achterwiel en de cilinder , deze is van plastic en hoort op de cilinder te zitten , deze wil nog weleens verdwijnen ..

maar het is wel een belangrijk ding , aangezien koud water over de bougiedop en cilinder nooit goed is..

origineel kan dit niet gebeuren , dan zit er namelijk een schotje tussen het achterwiel en de cilinder , deze is van plastic en hoort op de cilinder te zitten , deze wil nog weleens verdwijnen ..

maar het is wel een belangrijk ding , aangezien koud water over de bougiedop en cilinder nooit goed is..

Het is me inmiddels gelukt, Maar het ene probleem volgt naar het andere probleem bij deze .... scooter

Back