Vivacity CDI

Goedendag,

Ik heb een peugeot vivacity brommer.

Yasuni r uitlaat ontgrensd.
Plaat eruit.
Snelle 50
Luchtfilter ontgrensd.

Nu gaat da ding met moeite 60..

Als ik half gas geeft gaat die gewoon lekker door.
En volgas wilt die niet verder..
Kan dit aan de CDI liggen?
Ik lees namelijk bij search verschillende verhalen over een 2 takt met cdi begrenzing..

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Misschien kan je de vragen over niet lekker lopend en snelheid in 1 topic houden.. Blijft het allemaal wat overzichtelijker.

Je andere topic.


Snelheid ligt aan je afstel kunsten en welke verhouding van vertanding je erin hebt gezet / laten zetten.

Het is wel zo dat de latere peugeot vertikaal scooters na 2005 korter zijn vertand.

Je kan er dan wel 65km/u op de teller mee halen, maar dan moet die wel heel veel toeren maken.

Luchtfilter ontgrenzen is niet eens nodig.. Die prop zit er juist in om brandstof efficienty te kunnen bereiken..
En dus je hetzelfde kan bereiken maar je een kleinere sproeier nodig hebt.
Als je hem toch eruit haalt loopt die alleen maar slechter.
 
Misschien kan je de vragen over niet lekker lopend en snelheid in 1 topic houden.. Blijft het allemaal wat overzichtelijker.

Je andere topic.


Snelheid ligt aan je afstel kunsten en welke verhouding van vertanding je erin hebt gezet / laten zetten.

Het is wel zo dat de latere peugeot vertikaal scooters na 2005 korter zijn vertand.

Je kan er dan wel 65km/u op de teller mee halen, maar dan moet die wel heel veel toeren maken.

Luchtfilter ontgrenzen is niet eens nodig.. Die prop zit er juist in om brandstof efficienty te kunnen bereiken..
En dus je hetzelfde kan bereiken maar je een kleinere sproeier nodig hebt.
Als je hem toch eruit haalt loopt die alleen maar slechter.
Sorry voor de 2e topic, die was meer gebaseerd op de hoge toeren.
(Ben nieuw in de brommer wereld)
Mijn setup momenteel is:
50cc snel
8g rollers
Sproeier 80
Std carb
Rode drukveer
Gele trekveertjes.

Toch snap ik niet warom die niet volgas wilt karren..
 
rode drukveer is natuurlijk veelste zwaar man

En wat is 50cc snel?

Denk dat je aan een witte drukveer meer dan genoeg hebt.
 
Back
Top