Vivacity 70cc probleem.?

Status
Not open for further replies.

DJ..Muxx.0r

Well-Known Member
Goedendag, ik heb me viva city nu maar hij haalt de 70 - 80 met me sito en dan begint die te stotteren en te doen ik denk dat dat niet echt klopt :S?
Ken iemand mij hier mee helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Haha complete setup sorry maar alles is standaart behalve de rollen die zijn 5.1 en sito uitlaat omgelast.. dus miss dat iemand ken helpen als ik dus te hard rij dan gaat me uitlaat klappen maken en sputteren.
 
Sputteren als een chinees die stottert als hij praat, of als een gehandicapte die er met moeite 3 woorden uitkrijgt? In het eerste geval te grote sproeier, in tweede geval een te kleine.. dan zal het net lijken of je met je contact zit te kutten terwijl je rijdt. Er van uit gaan dat het in de carburatie afstelling zit.

Maar wat voor 70cc gaat het om? Merk/type? En waarom een omgelaste sito, voor welk blok is die origineel bestemd?
 
Sputteren als een chinees die stottert als hij praat, of als een gehandicapte die er met moeite 3 woorden uitkrijgt? In het eerste geval te grote sproeier, in tweede geval een te kleine.. dan zal het net lijken of je met je contact zit te kutten terwijl je rijdt. Er van uit gaan dat het in de carburatie afstelling zit.

Maar wat voor 70cc gaat het om? Merk/type? En waarom een omgelaste sito, voor welk blok is die origineel bestemd?

het gaat om de 70cc st6 pro op een viva city een andere sproeier wat dacht je van 85 +/- ?
 
gast ff serieus er zit nog niks in ?

Alleen s6 pro 70cc en uitlaat maar voor de rest niks

Kwestie van afstellen dus, je kan niet alleen een 70cc cilinder erin doen en een andere uitlaat, en verwachten dat de scooter ''goed'' loopt. Als ik jou was zou ik eerst alles afstellen en als er dan problemen zijn dan kun je uiteraard hier terecht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top