Vivacity 2t probleem

Ruben12121212

New Member
Beste lezers,
Ik heb een vivacity 2t uit 2005 met 18k kilometers, ik heb een probleem hij stottert alleen maar en gaat niet harder als 30 start slecht, valt niet mee te rijden, nu heb ik de ontsteking nagekeken, bougie vervangen,spaningsregelaar vervangen, startrelais vervangen, cabreteur schoongemaakt, alles nagekeken, ik weet het niet meer, is er iemand die mij tips kan geven?
Met vriendelijke groet,
Ruben
 
Advertisement - register to remove this

Beste lezers,
Ik heb een vivacity 2t uit 2005 met 18k kilometers, ik heb een probleem hij stottert alleen maar en gaat niet harder als 30 start slecht, valt niet mee te rijden, nu heb ik de ontsteking nagekeken, bougie vervangen,spaningsregelaar vervangen, startrelais vervangen, cabreteur schoongemaakt, alles nagekeken, ik weet het niet meer, is er iemand die mij tips kan geven?
Met vriendelijke groet,
Ruben
Het is een 50cc orgineel, hij heeft het altijd prefect gedaan, sinds de laatste tijd als ik over hobbels ging stotterte die en kreeg een dip en met de tijd werd dit alleen maar erger tot nu.
 
Als alles origineel is.
- Slijtage overbrenging inspecteren
- Als verder je uitlaat niet vastgerot zit dan zou ik toch gaan denken aan defecte ontsteking/bobine/ slechte massa.
- Wat is de staat van het cilindersetje? 18k op dezelfde zuiger?
 
Als alles origineel is.
- Slijtage overbrenging inspecteren
- Als verder je uitlaat niet vastgerot zit dan zou ik toch gaan denken aan defecte ontsteking/bobine/ slechte massa.
- Wat is de staat van het cilindersetje? 18k op dezelfde zuiger?
Nee dat klopt, hij trekte altijd goed, kan denk niet opeens zijn,.
Ja met denken kom je helaas niet ver.

Er staan overigens nog twee andere punten.
Tevens is jouw reactie geen antwoord op de vraag of deze zuiger al 18k op en neer gaat.
 
Excuses,alles gaat al 18k mee. Alles orgineel


Zou maar dan eens gaan denken aan nieuwe zuigerveren.. Hoe langer je er hier mee door gaat rijden en sneller en vaker je problemen zal kunnen verwachten.. Bij 30K gaat die echt lekken, en stationair laten lopen bij verkeerslicht kan je dan ook wel vergeten..
Dan valt die om de haverklap gewoon uit.

Cilinder zou opzicht meer KM aan kunnen..

Dat die niet harder gaat als 30km kan ook een situatie zijn dat je nou al compressie verlies hebt.

Een motor met volle compressie loopt veel krachtiger.
 
Top!

Waarop?

eikel.jpg
;)
 
fuck de remreiniger en startpilot......MIKE.. WD40! all you need! is't amazing!

maar ff zonder grap..... dit is serieus??

dit probleem is terug in een zucht! stotteren max 30 ....dan heb je waarschijnlijk gewoon een massa sluiting in de kabelboom zitten die je nu verlegd hebt. als ie ook nog eens behoorlijk naar de benzine ruikt....doet de vonk zn werk niet.
de sluiting hoeft maar minimaal te zijn...
 
Back
Top