Vivacity 2t loopt niet stationair en valt uit

Jeano

New Member
Ik heb een vivacity uit 2005
Setup:
Malossi 50cc sport
Malossi witte drukveer
Malossi witte trekveertjes
Malossi vl9 membraam
Sproeier 60
Yasuni r
De scooter startte een tijdje niet dus had ik hem uit elkaar gehaald en toen kwam ik erachter dat de membraam klepjes open stonden dus heb ik een vl9 membraam van malossi gekocht toen ik hem erop had gezet deed ie t meteen heb ik meteen een rondje gereden het regende lichtjes maar diezelfde avond toen het droog was wou ik gaan rijden en toen bleef hij niet langer aan dan 5 tot 10 sec en als je gas gaf viel die meteen uit.
Ik hoop dat er mensen op dit forum zijn die mij kunnnen helpen
 
Advertisement - register to remove this

Knap dat je je probleem in een zin verteld zonder punten. Dit leest niet echt fijn.

Een vreemd probleem. Heb je je inlaat wel goed vast gezet. Tevens vind ik de sproeier wel erg klein voor jouw setup. Wat voor carburateur heb je?
 
Sorr
Knap dat je je probleem in een zin verteld zonder punten. Dit leest niet echt fijn.

Een vreemd probleem. Heb je je inlaat wel goed vast gezet. Tevens vind ik de sproeier wel erg klein voor jouw setup. Wat voor carburateur heb je?
Sorry voor het verhaal zonder punten.
De inlaat zit goed vast, heb ik met mijn vader gedaan. Deze ochtend heb ik de scooter weer gestart met een keer kicken. Ik denk dat het probleem met vocht bij de bougie te maken heeft. Ik mis ook een rubberen kapje die rond de bougie dop zit, ik ga die nog bestellen
Post automatically merged:

Knap dat je je probleem in een zin verteld zonder punten. Dit leest niet echt fijn.

Een vreemd probleem. Heb je je inlaat wel goed vast gezet. Tevens vind ik de sproeier wel erg klein voor jouw setup. Wat voor carburateur heb je?
Heb de standaard gurtner carb.
 
viva blokken zijn sterk maar er is altijd wat mee :( nu ik na sproeier vervangen gaat die uitzichzelf volgas geven als die gestart is
Ja die van mij ligt nu al bijna half jaar uit elkaar want had iets betrouwbaars nodig voor school en werk maar heb er nooit meer naar gekeken maar ben wel van plan om hem te maken
 
Ja die van mij ligt nu al bijna half jaar uit elkaar want had iets betrouwbaars nodig voor school en werk maar heb er nooit meer naar gekeken maar ben wel van plan om hem te maken
wil je je yasuni r verkopen of ruilen tegen std uitlaat met bijbetaling van mij kant.
 
wil je je yasuni r verkopen of ruilen tegen std uitlaat met bijbetaling van mij kant.
Sorry man dat ga ik niet doen want ik ga hem weer lopend maken
Post automatically merged:

wil je je yasuni r verkopen of ruilen tegen std uitlaat met bijbetaling van mij kant.
Ik heb wel nog een sito plus liggen voor piaggio die mag je voor 5 euro komen ophalen of verzenden
 
Back
Top