Vivacity 2005

Damian_vivacity

New Member
Hallo sleutelaars ik heb een vraag over mijn vivacity uit 2005 hij liep altijd 70kmh met originele cilinder tot de cilinder er mee op hield op 2000km dus heb een tnt 50cc gietijzeren cilinder er onder gedaan en hij loopt nu 60 ik heb al een power filter met sproeier 90 en hij is al ontgrendst wie kan mij richting de 80 helpen
 
Advertisement - register to remove this

Power filter is niet nodig en helpt niks om 80 op de teller te halen
Sproeier 90 ook niet.

Zou zelf gewoon voor een originele peugeot cilinder gaan, die dingen lopen gewoon beter dan die aftermarket prut zooi.

Originele cilinder is gebouwd op betrouwbaarheid, goed lopen en weinig slijtage.
De goedkopere varianten zijn gebazeerd op zo goed koop mogelijk een cilinder leveren.

Ik heb nog nooit een aftermarket cilinder goed op dit blok lopend gekregen..

Enige die ik echt kan aanraden is de top performance thropy (blauwe cilinderkop) is zelf nog sneller dan de originele cilinder. Een goede 90 op de teller moet je dan wel kunnen halen ermee.

a_3_26.jpg


Dat is de enigste 7 spoel poort cilinder die ik voor dat blok ben tegen gekomen.. (vind hem overigens beter dan DR50)
 
Koop maar gewoon een standaard cilindertje, en zet je originele filter er weer op en de juiste sproeier. En kijk dan eens wat het resultaat is, dan zou ik eerder een andere uitlaat nemen in plaats van die blauwe top.
Sowieso geen slecht plan aangezien die blauwe top overal is uitverkocht volgens Google.
 
Back
Top