vivacity 2002 benzinetoevoer

gehaktkubes

New Member
Hallo
ik had een vraag over mijn peugeot vivacity 2002 hij heeft een hele tijd stil gestaan en wil niet meer starten ik vermoed dat dat komt door de benzinetoevoer want eerst hadden we de accu vervangen want de vorige was stuk, heb benzine bijgevuld, de olie tot de nok, heb de compressie gecheckt klopt ook, benzine kwam uit het slangetje, er komen gewoon vonkjes van de bougie, heb een keer wat benzine bij de bougie goten wou toen na even flink kickstarten wel starten maar later weer geprobeert en blijft nu maar sputteren en wil niet starten
 
Advertisement - register to remove this

Zal als eerst de carburateur eens goed schoonmaken, en alles uitblazen(sproeiers en de "blokfluit"(zit boven de hoofdsproeier)en gelijk een nieuwe bougie er in draaien.
 
Last edited:
Zal als eerst de carburateur eens goed schoonmaken, en alles uitblazen(sproeiers en de "blokfluit"(zit boven de hoofdsproeier)en gelijk een nieuwe bougie er in draaien
Post automatically merged:

bougie is nog wel goed hoor (heb gecheckt), maar de rest zal ik nog wel eventjes doen. HARTELIJK BEDANKT!
 
Benzine slang van de carburateur af halen en er een grote bak er onder houden.

Als je paar keer de kickstart gebruikt zou er benzine eruit moeten komen (althans als de benzine tank benzine heeft)

Komt er helemaal niks eruit dan zal je dat vacuum kraantje moeten vervangen. Deze kunnen ook defect raken door ouderdom.

Dan zou er op ze minst benzine naar de carb moeten komen als die wel werkt.
 
Back
Top