M milan5 New Member Sunday at 17:58 #1 Ik heb onlangs een vivacity uit het jaar 2000 gekocht. 70cc malossi sport Yasuni racing 17.5 dellorto Hij gaat nu max 71 en ik vraag me af of dit omhoog kan. Heeft iemand een idee?
Ik heb onlangs een vivacity uit het jaar 2000 gekocht. 70cc malossi sport Yasuni racing 17.5 dellorto Hij gaat nu max 71 en ik vraag me af of dit omhoog kan. Heeft iemand een idee?
W WEBRacing Well-Known Member Sunday at 18:12 #2 Wat is de rest van de afstelling? Rollen, drukveer, etc. Er zal vast iets meer uit te halen zijn, want een onbegrensde viva loopt ook al 70. Maar verwacht er niet te veel van, 80+ is al heel wat op zo'n ding. Upvote 0 Downvote
Wat is de rest van de afstelling? Rollen, drukveer, etc. Er zal vast iets meer uit te halen zijn, want een onbegrensde viva loopt ook al 70. Maar verwacht er niet te veel van, 80+ is al heel wat op zo'n ding.
M milan5 New Member Sunday at 18:13 #3 WEBRacing said: Wat is de rest van de afstelling? Rollen, drukveer, etc Click to expand... Ik heb hem zo gekocht met die informatie. De vorige eigenaar wist alleen dat. Het zou dus standaard kunnen zijn. Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Wat is de rest van de afstelling? Rollen, drukveer, etc Click to expand... Ik heb hem zo gekocht met die informatie. De vorige eigenaar wist alleen dat. Het zou dus standaard kunnen zijn.
W WEBRacing Well-Known Member Sunday at 18:16 #4 Tja, wat verwacht je dan van ons? Ik weet ook niet wat er in zit. Upvote 0 Downvote
M milan5 New Member Sunday at 18:56 #5 WEBRacing said: Tja, wat verwacht je dan van ons? Ik weet ook niet wat er in zit. Click to expand... Misschien heb je ideeën voor bepaalde gral rollen of drukveer wat goed is voor zulke scooters? Dat vroeg ik me af Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Tja, wat verwacht je dan van ons? Ik weet ook niet wat er in zit. Click to expand... Misschien heb je ideeën voor bepaalde gral rollen of drukveer wat goed is voor zulke scooters? Dat vroeg ik me af
W WEBRacing Well-Known Member Sunday at 19:11 #6 6-7G, drukveer gewoon origineel of iets strakker. Upvote 0 Downvote
M milan5 New Member Sunday at 20:25 #7 WEBRacing said: 6-7G, drukveer gewoon origineel of iets strakker. Click to expand... Oke bedankt! Zijn er nog andere dingen die ervoor kunnen zorgen dat ik niet alles eruit haal? Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: 6-7G, drukveer gewoon origineel of iets strakker. Click to expand... Oke bedankt! Zijn er nog andere dingen die ervoor kunnen zorgen dat ik niet alles eruit haal?