C Chris_oud Guest 10 October 2001 #1 Amai die ziet er mooi uit! Jammer dat ik geen meer foto's vind...!
R Repsac RANDFIGUUR 10 October 2001 #3 Volgens mij hebben we hier met een Belg te maken die voor het eerst een Viper heeft gezien.........en het jammer vindt dat ie er niet meer foto's van kan vinden.....|(
Volgens mij hebben we hier met een Belg te maken die voor het eerst een Viper heeft gezien.........en het jammer vindt dat ie er niet meer foto's van kan vinden.....|(
D DanceTrend ]»['SPC']«[ 10 October 2001 #4 Hij bedoelt de nieuwe kleuren van de Speedfight II X-Race op www.scootertuning.net ... Er staat boven: Vivacity Viper .. Maar indd, die kleuren zijn errug vet!
Hij bedoelt de nieuwe kleuren van de Speedfight II X-Race op www.scootertuning.net ... Er staat boven: Vivacity Viper .. Maar indd, die kleuren zijn errug vet!
R Razma Well-Known Member 10 October 2001 #7 heb je nog het verkeerde fotootje gewoon even refreshen en krijg je nieuwe pic van die vivacity
M Mark Flugel HKW-member 10 October 2001 #8 niet acht Viper vind ik moet ie ook viper blauw(of rood) zijn