Viva city geen vermogen maar start goed

heidekeal

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb mijn viva city uit 2001 opgeknapt; nieuwe zuiger en nieuwe cilinder en kop want hij begon steeds slechter te lopen eerst 65 maar aan het einde 45. oude blok vertoonde zwarte zuiger (zat er waarschijnlijk al 35000 km op).

Nu nieuwe blok gemonteerd en de scooter start goed maar als ik gas geef behoorlijk stotterend en totaal geen vermogen op de bok draait het wiel zelfs amper. Paar keer beetje met lucht gespeeld geen filter enzo en werd het soms iets beter maar vermogen niet. De hele carburator al schoongemaakt gasnaald is goed het enige wat ik niet weet is of de elektrische choke goed is. Maar heeft iemand ideeën? Ik heb ook al andere sproeiers geprobeerd helpt ook niks ( zit 60 in en heeft altijd goed gedaan. en ook een nieuwe bougie en stationeer loopt scooter goed dus ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet behalve de choke kan ik me bedenken

Advertisement - register to remove this

zet je er een andere cilinder op zal ie opnieuw moeten worden afgesteld..

wat voor cilinder is er op gekomen? want daar kan het ook gewoon in zitten..

het beste is om er een standaard cilinder op te zetten , en deze zijn vaak ook nog niet versleten bij 35.000 km , veel Peugeot's draaien makkelijk 50.000 km met de cilinder!

Back