Viva city 2005

Hoastinq

New Member
Wat heb ik nu?
Viva city 2005
50cc
8gram (komt 8 gemixt met 8,5 in)
race vario
1500 rpm trekveertjes
witte drukveer
sito plus uitlaat zonder prop


Rijdt 70 en trekt lekker op

Wat ik wil
50cc snel
Ik wil graag weten welke jullie mij aanraden en wat ik allemaal zou moeten veranderen,
 
Advertisement - register to remove this

Wat versta je onder een 50cc snel?? Giet cilinder / Aluminium?

Zo`n aluminium heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Maar zou dan zelf voor een Airsal (t6) gaan als het een beetje van ze plaats moet komen..

Maar voor de giet cilinders kan ik wel de Top performance 50cc trophy aanraden met de blauwe cilinder kop (deze geeft meer verbrandings druk.
De cilinder heeft ook 7 spoelpoorten tegenover de 5 die de originele heeft.
Het is best een pittige cilindertje. Prima om ongeveer 90km /u op de teller te gaan (95 zou ook nog haalbaar moeten zijn)


28b7d2ce-c8e8-4311-ba83-aa250b401419.jpg


Alleen wel voorzichtig zijn met inrijden, want de zuigerveren heb je zo verkracht.
 
Update : Ik heb deze 50cc snel gezien kunnen jullie hierna kijken


Een vriend van mij had een earox,, 50cc snel met standaard cabrateur kan ik dat ook doen die van hem liep 110

Kan ik ook standaard cabrateur houden zo ja hoef ik toch ook geen ander spruitstuk te kopen toch? Natuurlijk dan wel grote sproeier erin maar thats it toch?
 
Dat is wel een zuiger met 1 zuigerveer. Die zijn minder betrouwbaar om vele kilometers te rijden dan met 2 zuigerveren.
 
Ow ja ik zie het ja die wie jij stuurde ziet er goed uit maar 110 wordt het me toch iets te gek 90 ofzo kan nog wel, ik had deze gezien




Maar past deze op de mijne en deze heeft 2 zuigerveren
 
Back
Top