Video: Vario en koppeling monteren

Status
Not open for further replies.
Wat een gezeik om niks eig.Die jongen neemt teminste de moeite om een "how to" te maken , dat iedereen het dan zo gaat afbreken is een beetje kinderachtig :? Tuurlijk kan er beter , veiliger en gemakkelijker gereedschap aangekocht worden maar niet iedereen heeft een garage ter beschikking , toch?
 
Koop dan ook gewoon een luchttol :W

k volg je niet.
ik heb een luchttol+pippi+

Ik schaam me om het feit dat iedereen er zo'n groot probleem van maakt.
Tuurlijk is het niet verstandig als je het volgens de film doet, maar het werkt wel voor de mensen die het juiste gereedschap niet hebben.
+het feit dat de dealers zo nog met enige regelmaat een zuiger, halfpoulie, krukasmoeren, koppelingen en dergelijke kunnen verkopn:p
 
Ik wou eigenlijk te zeggen dat ik je compleet begrijp, wat een crap allemaal om niks.
Daarentegen is lezen ook een vak, want het gaat er niet zozeer om dat een luchttol beter is, maar dat Melf bedoelt dat je met een varioblokkeersleutel (die hetzelfde kost als een zuigerstop) je veel minder kans hebt op het beschadigen van je krukas.
Persoonlijk vind ik de manier op het filmpje ook niet DE manier, 10-12 jaar geleden deden wij het ook op die manier, maar ik ben blij dat ik nu beter weet. Dat is ook hetgene wat andere mensen hier proberen te zeggen. Alleen normaal communiceren schijnt nogal moeilijk te zijn. (neem het verhaal over het gebruik van leestekens).
Oftewel, doe het allemaal lekker op je eigen manier. Geniet van het leven en maak je alsjeblieft niet druk om iemand die graag een zuigerstop gebruikt.
 
DAMN wat een gezeik op elkaar allemaal.
Ben niet gelovig maar toch; Amen, het einde is in zicht.
Ik gebruik zelf een luchtsleutel, maar niet iedereen heeft het geld daarvoor, of wil er een gebruiken.
Ik vind dat het idd niet DE manier is om te doen, MAAR jullie hoeven die jongen niet ZO af te kraken.
En nu weer aardig tegen mekaar zijn want niemand heeft zin in een topic over een koppeling oid die alleen maar vol staat met commentaar.
 
jezus
stelletje zeikwijven

wees blij dat iemand is wat doet!
Ik gebruik ook een zuigerstop en bij een 20 + pk scooter komt er wel wat kracht te staan op het big end en dat kan heus wel tegen een stootje.

@ts Respect en ik hoop dat je de moed niet hebt opgegeven
 
ik ben gewoon degene die het durft te zeggen ;)

en ben ook niet enigste die het zo vind ook niet..

en dat een aardig deel het er mee eens is zal zijn omdat ze waarschijnlijk zelf ook gewoon zo beun bezig zijn... ;)



Mol , Harjo doet het met hamer en beitel ;)

Maak anders zelf een filmpje.

Topic gaat (mede dankzij jou) dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top