Vette "Marktplaats" bakken!

Status
Not open for further replies.
het rijdt lekker, maar alles gaat kapot. na 5000 km zat het hele blok al onder de motorolie, geen idee waar het vandaan kwam, ging ook geen waarschuwingslampje knipperen.

Ook al drie terugroepacties gehad, een keer hadden ze van die beschermende hoezen om de injectiebedrading gelegd, gevolg was wel dat een injector gewoon LOS kwam rijdende weg, was wel een apart gezicht, de diesel spoot natuurlijk op het ietwat warme blok, dikke rookwolk, iedereen seinen :D

En er is bij iets minder dan 80k al een nieuwe turbo opgezet. Tevens vind ik de versnellingsbak ramgaar, krijg ik een lamme poot van de koppeling, de kofferbak is veel te klein, je zit constant tegen de a-stijl aan te kijken, mn rechtervoorruit wil af en toe niet meer dicht, af en toe blijven de lichten branden als ik hem op slot zet en het licht gewoon uitstaat :S

PRIMA auto. :x
 
Dat trek je toch niet, zo'n maandagochtend modelletje. Waar zijn de mensen gebleven die zo'n ding gewoon door de schuifpui heen rammen :p

Dan zijn er HEEL veel 407's op maandagochtend geproduceerd.

Ook leuk dat Arne en ik een keer reden op een 80 weg en opeens ALLES op het dashboard ging branden, alle tellers tot de max schoten, daarna weer terug, alles even uitviel en de auto daarna weer normaal deed. :X
 
Daar heb je wel een vaarbewijs voor nodig toch?

Helaas wel, maar das toch alleen theorie stampen :p

Heb geen vaarbewijs btw, was op zo'n recreatiemeer in de buurt van de Efteling, was een dag georganiseerd door Yamaha, en kostte wel €3,- voor een hele dag :D Dat was dus inclusief een half uur Jetski, kwartier waterscooter, totaal half uurtje quad rijden (rondje op lichte en rondje op zware dus) en het vond het ook wel jammer dat ik geen motorrijbewijs heb, want dan had ik die dag nog Yamaha motoren kunnen testen ook :W Wat een evenement 8)

En nu het ontopic gedeelte van de post:

http://auto.marktplaats.nl/honda/58...336JM/UTU20Yei1ttSzGtGqwRx/70wsuQ==&df=1&fta=

Moet hebbeeeeeeeh :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top