Vette "Marktplaats" bakken!

Status
Not open for further replies.
Waar beginnen de prijs van een MK4 eigenlijk?
En dan geen 20vt, maar gewoon een 1.6 oid met airco en elec en een redelijke KM stand.

Zoiets ga ik nu ook voor sparen. Over een jaartje moet er voor 5/6000 euro wel een leuke MK IV te vinden zijn denk ik.

Motor enzo boeit me weinig. Nu met een 1.4 8v kom ik ook prima mee. Alleen het gebrek aan luxe irriteert me. Luxe zie ik als Airco en stuurbekrachtiging :+ , dus dat is voor de meeste ook vrij relatief.
 
Ben al heel wat leuke opties tegen gekomen, alleen zijn zo snel alweer verkocht.

Heb gelukkig nog even, nieuw pand is uitgesteld dus blijven nog even op oude locatie zitten en dat is een stuk dichterbij :)
 

4240.jpg


4071.jpg


3642.jpg


2952.jpg


8)
 
dik :)
In hoeverre kan je zo'n automaat nou ook locken? want een automaat opzich vind ik niks mis mee, maar in een bocht ofzo (driftje) wil je niet dat dat ding ineens gaat schakelen ofzo. wie kan daar wat over vertellen?

Bij een E36 325 heb je automaat, en kun je de 2, 3, en de 4 zelf schakelen als je wil dacht ik
 
Over die bmw van begin van deze pagina, ik had ook een tijd geleden een M3 3.0 aangeboden gekregen, met 190.000 echt kms (85.000 op de teller :D was vervangen, nogal lang verhaal). Kon 'm voor 5000€ mee krijgen. En over die kms, vriend had die auto een vrij lange tijd, geen problemen mee gehad, alleen een keer deurpaneel wat los was gegaan. Ding had zat power (was bij hartge langs geweest, en was opgeleukt tot 300pks).
Hangt er dus maar net vanaf wie of wat er mee om is gegaan. Die in die advertentie zag er wel netjes (en origineel!!!) uit.
 
Inderdaad... Ik weet dat het de introductiekleur van de M3 was, maar wat is het leeeeeelijk zeg... Bijna elke denkbare kleur is mooi op deze wagen, maar deze nou net niet, ik zou nog liever een rode hebben...
 
een m3 cabrio is dus verneuking van een mooie auto imho
als je een cabrio wil, koop dan een fucking TT ofzo, of een beetle maar geen m3 :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top