Vette "Marktplaats" bakken!

Status
Not open for further replies.
Uhhm, het is gewoon allemaal waar hoor :S. en misschien staan er wat verkooppraatjes bij, maar wie probeert dat nou niet.
 
Ja maar dit is wel heel overdone:

Bekende auto onder alle enthousiaste Seat-rijders in binnen- en buitenland.

:D
 
displayAddPics.pl


http://www.mobile.de/SID-aF41U54jTr...ch=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111235163949&

Perfect!

(wel een beetje aan de prijs, afgelopen week dezelfde gezien voor 3k minder)
 
Een heuze Kadedilac 8P


8P


Beschrijving:



hallo ik heb een uitgebouwde kadett hij is getacseert op 12 duizend euro maar dat hoef ik er niet voor te hebben bied maar of bel en dan komen we er misschien wel uit ps voor vragen ook bellen ik kan alles wel gaan uitleggen op deze site maar dan ben ik wel ff bezig alleen serieus aub ps ruilen tegen chevy van starcraft of globemaster te overleggen


Als iemand dit als advertentie heeft nam ik nog niet eens de moeite om een bod te doen. Al was ik echt geintresseerd.
 
Meer dan ;)

Maar heb je wel eens een snelle auto gereden Bart? Want het is allemaal vrij relatief natuurlijk :rolleyes:

Euhm... VR6-jes, 325i coupe, chipped 1.8T... Dan heb je het eigenlijk wel zo'n beetje gehad...

*edit* heb het dan over zelf rijden... Meerijden; CLS350, Cayenne S, S4 Avant chipped en nog 1 en ander...
 
Tot de 5k ongeveer. En het wel zin om hem door te trekken. Geluid is ook 10x minder dan bij een 8v motor. Het rijdt gewoon super soepel.
 
Tot de 5k ongeveer. En het wel zin om hem door te trekken. Geluid is ook 10x minder dan bij een 8v motor. Het rijdt gewoon super soepel.

Maar je moet echt wel voor de 4k schakelen hoor. Bij de 5k is het echt 0,0 meer. Maar idd, het klinkt 10x beter dan een 8v.
 
Je kan echt zonder problemen tot de max hoor, en je krijgt echt nog pit als je hoger in de toeren gaat. In een 16v benzine heeft het toch ook zin, waarom bij diesel dan niet?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top