Vetste discotheek

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Daanje


Jah, jij hebt blond haar toch?

Ennuh, die podiums hoeven van mij niet perse. Die vloer is daar ideeal genoeg om lekker op te stampen. Niet al te glad, niet te ruw, maar PERFEKT!!! :D

Blond haar? hehe heb gemilimeterd haar.
 
Originally posted by Daanje


Kan wel, ik weet nog wel dat je rukbewegingen maakte :p

Ik was niet echt erbij met me hoofd :p

Haha ja dat zag ik .. Die rukbewegingen zijn echt in hiero.. Heheh ik begon ermee en er gaan er steeds meer mij nadoen... Wat ook tof is om gewoon bij onbekende gasten die langslopen, net doen of je ze aan het trekken bent.. Heheh je krijgt zo echt een superavond. AL die reacties die ene loopt weg de andere gaat meedoen somige kijken raar op. Wijven beginnen te giegelen en tegen hun vriendinnen zeggen enz. enz enz. Achja .. ZATERDAG IS WEER DE DAG. HARDBASS ROTTERDAM 8) 8) 8)
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®


Haha ja dat zag ik .. Die rukbewegingen zijn echt in hiero.. Heheh ik begon ermee en er gaan er steeds meer mij nadoen... Wat ook tof is om gewoon bij onbekende gasten die langslopen, net doen of je ze aan het trekken bent.. Heheh je krijgt zo echt een superavond. AL die reacties die ene loopt weg de andere gaat meedoen somige kijken raar op. Wijven beginnen te giegelen en tegen hun vriendinnen zeggen enz. enz enz. Achja .. ZATERDAG IS WEER DE DAG. HARDBASS ROTTERDAM 8) 8) 8)

Ik vond het anders beetje gaystyle eruit zien :p

Ik stamp wel lekker op me eigen manier ;)

ZATERDAG SHOCKERS!!!
MAANDAG QONTACT!!!
DINSDAG ITEM (Nieuwezijds Voorburgwal A'dam)!!!

:D
 
Originally posted by Daanje


Ik vond het anders beetje gaystyle eruit zien :p

Ik stamp wel lekker op me eigen manier ;)

ZATERDAG SHOCKERS!!!
MAANDAG QONTACT!!!
DINSDAG ITEM (Nieuwezijds Voorburgwal A'dam)!!!

:D
[/QUOTE

Vet feesten voor jouw dus
 
Persoonlijke belediging!!!!! :( Toffe tent gewoon! Die agressieve mongolen is een groepje uit Klundert wat altijd herrie schopt, gelukkig zijn ze er niet zo heel vaak. Voor foto's (oa. van mij) http://www.fendertsehoeve.nl

Agressieve mongolen ghehe :) Sorry maar khad echt zin om Roy neer te slaan :p
 
Originally posted by derbi
Persoonlijke belediging!!!!! :( Toffe tent gewoon! Die agressieve mongolen is een groepje uit Klundert wat altijd herrie schopt, gelukkig zijn ze er niet zo heel vaak. Voor foto's (oa. van mij) http://www.fendertsehoeve.nl

Agressieve mongolen ghehe :) Sorry maar khad echt zin om Roy neer te slaan :p
 
pfff, oud topic. nouja:

Paard van Troje in Den-Haag
Mazzo in Amsterdam
Now&Wow Rotterdam :buigt":
 
Bobs in uitgeest is wel grappig. Bovenverdieping voor 21+ is niet echt je van het maar opzich wel leuk bedacht. Alleen is de muziek wat minder dan wat beneden word gedraaid.
Starlight in nijkerkeveen is ook een goede discotheek. Komen best vaak bekende dj's.
Goeie soort mensen komen bij beide discotheken.
Plaza di Christo in apeldoorn is ook wel geinig voor een keertje. Je moet er alleen niet te vaak komen dan wordt het gwoon een saaie bedoening :) . Dat is volgens mij bij elke discotheek wel het geval.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top