Vespa voorvork op een zip

teun.jw

Member
Ik wil op mijn zip 4t een Vespa voorvork zetten maar ik had gehoord dat je hem moet omlassen, nou weet ik niet precies hoe ik dat moest doen en ik vroeg me daarom af of iemand weet hoe dat moet.
 
Advertisement - register to remove this

Waarom willen zoveel mensen dit doen? Hele idee van een zip is dat het een goede kwaliteit budget scooter is. Waarom zou je dan een vespa voorvork erop willen doen wat alleen maar onnodig duur is? Qua rijcomfort heeft zo'n monovork toch helemaal geen voordeel?
 
Waarom willen zoveel mensen dit doen? Hele idee van een zip is dat het een goede kwaliteit budget scooter is. Waarom zou je dan een vespa voorvork erop willen doen wat alleen maar onnodig duur is? Qua rijcomfort heeft zo'n monovork toch helemaal geen voordeel?
Omdat dit er gruwelijk uitziet. Waarom worden scooters en auto's ubarhaupt optisch getuned. Grapje ik snap je insteek, kijk trouwens het filmpje van @wbtuning op YouTube. Daarin wordt de voorvork ook behandeld geloof ik. Echt dikste zip die ik ooit gezien heb, ook al ben ik geen zip fan.
Daarbij legt hij bepaalde dingen best goed uit vergeleken met andere youtubers.
 

Attachments

  • Screenshot_20210405_183943.jpg
    Screenshot_20210405_183943.jpg
    339.4 KB · Views: 12
Back
Top