vespa sprint velg op vespa lx

Advertisement - register to remove this

ff een snel vraagje weet er iemand of vespa sprint/primavera op een vespa lx passen? met vriendelijke groet
Volgensmij gaat dat gewoon hoor. Best veel dingen van verschillende vespa modellen passen gewoon op elkaar en die aansluiting lijkt op het oog gelijk. Ik heb een voorvork van een primavera in mijn lx. Heb je niet iemand waarmee je voor de zekerheid even het voorwiel kan overzetten of nameten? Anders gewoon ff langs de scooterboer die weet dat wel. Ik heb op internet voor je gekeken maar webshops zeggen er niks over.
 
als lx velgen ook 12 inch zijn zou ik niet weten waarom niet
Volgensmij gaat dat gewoon hoor. Best veel dingen van verschillende vespa modellen passen gewoon op elkaar en die aansluiting lijkt op het oog gelijk. Ik heb een voorvork van een primavera in mijn lx. Heb je niet iemand waarmee je voor de zekerheid even het voorwiel kan overzetten of nameten? Anders gewoon ff langs de scooterboer die weet dat wel. Ik heb op internet voor je gekeken maar webshops zeggen er niks over.
nee ik wou een vespa s/lx voorvork over lassen voor op me zip en dan vespa sprint velgen erop. maar ik wou wel zeker weten dat dat allemaal wel paste
Post automatically merged:
 
Back
Top