Vespa sprint stottert

Goeiedag ik begin de hoop een beetje op te geven ik heb alles er aan gedaan om mijn scooter beter de laten lopen heb vandaag me scooter iets beter laten lopen alleen 1 probleem heb ik als ik vol gas doe of voor de helft me gas dan hou me scooter in en na een 1 seconde gaat die pas trekken ik heb al gekeken naar de carburateur schoongemaakt grotere en kleinere sproeier gedaan massa van het frame naar het blok ook niet alles geprobeerd om dat 1 seconde wachttijd weg te halen want met dat kan ik gwn niet rijden want dan 1 seconde dat die niet hapert heb ik juist nodig voor me trekkracht alleen ik weet het niet meer kan iemand me helpen
 
Advertisement - register to remove this

Probeer eens een/twee shim ringetjes om je gasnaald. Weet niet of je redelijk rijk rijdt maar je kan ook de acceleratiepomp wegbruigen op je carb.
Met de eerst optie stel je hem onderin wat rijker af, en de 2de wat armer.
 
Probeer eens een/twee shim ringetjes om je gasnaald. Weet niet of je redelijk rijk rijdt maar je kan ook de acceleratiepomp wegbruigen op je carb.
Met de eerst optie stel je hem onderin wat rijker af, en de 2de wat armer.
Ik rij met sproeier 86 momenteel dus best wel
Rijk
 
Waarom zo'n grote sproeier?

Misschien kun je even uitleggen waarom en wat er niet meer origineel is aan je scooter.
 
Waarom zo'n grote sproeier?

Misschien kun je even uitleggen waarom en wat er niet meer origineel is aan je scooter.
Mijn setup is 80 cc malossi en malossi nokkenas malossi multivar met 7,5 rollen witte drukveer en sproeier 86 dat is mijn setup momenteel
Post automatically merged:

Grote van de sproeier is per scooter verschillend , in mijn 4-Takt zit sproeier 90.
Ja klopt dat wel alleen het geluid klinkt alsof die verzuipt dus heb toen kleine sproeier erin gezet 80 ofzo en toen deed die het alsnog maar het heeft iets met stroom te maken want dit is gebeurt na een malossi nokkenas nou gecontroleerd nog een keer die is goed de tijd ook alleen er is ook een nieuwe bougie in gegaan dus miss is dat dan het probleem en miss anders nog de pick up dat die meer ruimte heeft dan wat het eigenlijk hoort te zijn
 
Back
Top