Vespa sprint Probleem begrenzer

Alvinoelzen

New Member
Ik heb net een maandje een begrenzer cdi kastje in mijn vespa sprint 2017 model.
Het probleem is dus ik kan geen vol gas geven, als ik wel vol gas geef gaat hij ook stotterend Rijden.
Dus ik moet een beetje met het gas spelen om een beetje lekker te rijden en gaat hij max 45 en het is een begrenzer van max 60/65 snelheid..
MAAR HIER KOMT HET MOOISTE
Ik ben erachter gekomen na een maand, dat al ik mijn toeter van de scooter ingedrukt houd mijn scooter wel 60 loopt en niet hapert.. en de scooter zaak kon me niet meer verder helpen want ze wisten niet wat het kon zijn MAAR nu heb ik het zelf ontdekt !! Iemand enig idee hoe je te toeter kan uitschakelen , maar hij moet wel op het contact blijven want dat is dus de knop waar hij harder mee gaat maar wil dat nare geluid uit.
dank u wel voor het lezen en hoop dat iemand iets weet
 
Advertisement - register to remove this

Zie net dat het trouwens bij jouw type claxon niet kan. Enigste manier is om hem ergens via de zeikanten inwendig te blokkeren. Schroevendraaier ertussen steken oid
 
Zie net dat het trouwens bij jouw type claxon niet kan. Enigste manier is om hem ergens via de zeikanten inwendig te blokkeren. Schroevendraaier ertussen steken oid
We hebben kabels uit de claxon gehaald en alles geprobeerd en ook inwendig blokeren niks hielp en nu loop hij helemaal geen 60 meer maar 50 haha helaas
 
Back
Top