Vespa sprint motor lampje

Alpje

New Member
Ik kwam terug van vakantie en ineens brandde het motor lampje op mijn vespa sprint 2018 met malossi ecu. Ik heb hem uitgelezen en er stonden geen error codes. Verder geen raar geluid of iets, weet iemand waar het aan kan liggen? Moet ik nou een nieuwe ecu kopen? Heb hem proberen te resetten, opnieuw in te leren alles lukt niet lampje blijft branden. Bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Hij heeft dus even stil gestaan.
Als er een gps-tracker in de scooter zit, kan dit na enige tijd de accu leeg trekken.
Loopt de startmotoer goed rond als je probeert elektrisch te starten?
 
Hij heeft dus even stil gestaan.
Als er een gps-tracker in de scooter zit, kan dit na enige tijd de accu leeg trekken.
Loopt de startmotoer goed rond als je probeert elektrisch te starten?
Hoi sparky, er zit geen gps tracker in, wel een alarm die al een tijdje niet meer werkt (weet niet of dat ergens mee te maken heeft). Start is perfect, geen problemen mee gehad, de vakantie was 12 dagen dus snap niet waar het aan ligt. Weet je misschien hoe ik de ecu kan resetten, is het gewoon opnieuw inleren of hoe zit dat? Bedankt
 
resetten ecu is 7 x contact aan en uit, bij de 7e x gas vol open en weer terug en dan contact uit. hierna zou die gereset moeten zijn.
Hoi het werkte niet, ik las ergens dat het ook de bougie kan zijn? Is dat zo? Of kan het daar niet aan liggen? Ik heb mijn oude originele ecu erin gedaan en het lampje ging weg, alleen was die ecu voor blauwe plaat heb nu gele. Het ligt dus aan de ecu neem ik aan. Is er een andere optie dan een nieuwe kopen volgens jullie? Bedankt
 
Last edited:
Back
Top