vespa sprint iget

Advertisement - register to remove this

De variobus vervangen door een gladde uitvoering als je het over een snor uitvoering hebt..
Is het een brom uitvoering dan 8 gram rollen erin doen
 

Attachments

  • IMG_20191119_080920.jpg
    IMG_20191119_080920.jpg
    235.7 KB · Views: 11
ja heb er ook el naar gekeken maar geen enkel mat enkel cdu of enkel vario.
dit op Vespa primavera iget 2019

Jawel, ik ga even zoeken voor je. De Vespa Primavera is gelijk aan de Sprint, precies dezelfde scooters allen andere voorkappen.

Edit:
In de beschrijving staat het volgende:


Resultaten: Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu ORIGINEEL
Snelheid: 49kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Origineel
Rollen: 6.5 Gram Origineel
Drukveer: Origineel
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Resultaten: Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi Multivar
Snelheid: 55kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Resultaten: Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi ECU + Malossi Multivar
Snelheid: 61kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Injtronic ECU Malossi
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel


 
Last edited:
Heb een iGet Zip, gaat met ECU, dus alleen de ECU 54km/u, rijdt zeer vlot naar 50 en dan duurt het best even voor 54 is bereikt. Precies 5 km/u harder dan origineel(49km/u)
 
Heb een iGet Zip, gaat met ECU, dus alleen de ECU 54km/u, rijdt zeer vlot naar 50 en dan duurt het best even voor 54 is bereikt. Precies 5 km/u harder dan origineel(49km/u)

Wat voor ECU heb je ? De Malossi?
Ik zou als ik jou was dus, de originele er weer in doen + malossi multivar met 6,5 gr rollen. Is je trekkracht beter en je haalt de 55.
 
Ik kan maar niet beslissen tussen cdu en vario. Zie door de bomen het bos niet meer. Is evenwel een manier om bij installatie cdu snelheid te minderen indien te vlug.
 
Ik kan maar niet beslissen tussen cdu en vario. Zie door de bomen het bos niet meer. Is evenwel een manier om bij installatie cdu snelheid te minderen indien te vlug.

De ECU's kunnen niet ingesteld worden op snelheid. Alleen de ECU begrenzers. Bedoel je dat?

Ik zou zelf de Vario doen. Is goedkoper
 
Kreeg cdu onder de kerstboom maar kan terug doos niet open gemaakt. Ik wil gewoon scoot ietsje vlugger heb 1 van onze 2 250 gts vespa's weggedaan om gedoe met kleding in zomer als we vlug een boodschap moeten. Dus wek verschil. Wil gewoin gied mee kunnen moest zelfs regels herbekijken ivl waar ik moet en waar niet rijden
 
Iget zip. Grotere wielen zit er dan een andere overbrenging in. Mischien ook oplosing. Een tiental jaar geleden speelden we ook met andere tandwielen op onze brommer
 
Tandwielen op een Vespa? Je bedoelt de vertanding? Je hebt 2 soorten vertanding, de snor en brom. Je hebt een bromscooter dus een bromvertanding dit is de snelle vertanding.

Op wat beter op te trekken zal ik gewoon lichtere rollen erin doen, en om wat snelheid bij te pakken de malossi vario. Dan haal je de 55 op teller en dus rollerbankproof. Wanneer je dit niet interesseert, ben je wel wat duurder uit, een 80cc monteren met de gewenste setup, dan haal je de 80 op teller.
 
Dan kan ik als ik goed versta de cdu beter inruilen voor malossi Multivar. En wat raad je dan aan ivm rollen en moet ik de witte veer ook plaatsen.
Grtn tanguy
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi

Heb je ook gekeken naar een Carburateur Vespa Sprint/Primavera? Zijn veel makkelijker/goedkoper op te voeren. Misschien in de achterhoofd houden?
 
Back
Top