vespa sprint iget

tanguyonderwater

New Member
Ja dus tegen beterweten in malossi cdu gemonteerd.
onmogelijk in te leren. bleek dat er in verpakking niet de juiste cdi zat .
op handleiding en doos juiste nr maar op cdi ander nr.
spreken over een iget 3v scoot bwj 2019
ben eens benieuwd wat "ZANDRI" hiermee zal doen.
gelukkig kan ik pay pal inschakelen maar vreeeeeees het ergste.
 

Attachments

DonJohnSon1999

New Member
Had de eerste keer ook een verkeerde, de opvoerpomp bleef toen lopen continu. Welke je nu precies zou moeten hebben weet ik ook niet, het is lastig met die nummers, ook aan jouw foto's te zien. Als je nu echt weinig rijdt, dan zou ik de scooter gewoon origineel laten. Die 5 km scheelt echt niet veel, alleen wel als je dagelijks rijdt en lange stukken.
 

tanguyonderwater

New Member
Welke maat is de moer van de koppeling die je moet los maken voor montage veer.
ik moet toch
een deblokeersleutel bestellen. ik denk maat 34.
Vespa sprint .primavera iget 4t3v bwjr 2019
grtn tanguy
 

Giodam

Instagram: @gdwehnes
Ik weet het een belachelijke vraag maar heb nog niks opengemaakt.
wil montage doen en terug rijden.

grt Tanguy
Gewoon een originele deblokkeersleutel halen, speciaal voor de koppeling.
Volgens mij uit mijn hoofd dop/sleutel 24 voor de moer. Je moet beetje passen en meten als je een doppenset heb liggen. Anders eentje kopen, kost 25 euro ofs
 

DonJohnSon1999

New Member
Jouw verhaal rammelt aan alle kanten man. Wat heb je nu, een ECU die het niet doet, en je wil de drukveer gaan veranderen. Snap er helemaal niets meer van. En vertel is wat je met die scooter wil gaan doen. Want ik blijf wel benieuwd hoe het gaat aflopen natuurlijk:rolleyes:
 

Giodam

Instagram: @gdwehnes
Jouw verhaal rammelt aan alle kanten man. Wat heb je nu, een ECU die het niet doet, en je wil de drukveer gaan veranderen. Snap er helemaal niets meer van. En vertel is wat je met die scooter wil gaan doen. Want ik blijf wel benieuwd hoe het gaat aflopen natuurlijk:rolleyes:
Zal speciaal voor jou alles op een rijtje zetten:

De TS wilde graag zijn Primavera injectie wat harder laten gaan en wat harder laten optrekken. Ik heb hem geadviseerd om Joeyschaar zijn video te bekijken, dat snapte hij niet helemaal. Ik heb dus alles in mijn eigen bewoording vertelt en hij snapte dat, hij had ook nog een Malossi ECU liggen, maar dit is dus de verkeerde. Hij dacht dat je dit evt kon ruilen tegen een malossi multivar die IK heb aangeraden in mijn vorige posts om zo snel mogelijk op te trekken de de snelheid nog rollerbank proof te houden. Nu heeft hij waarschijnlijk de multivar gehaald.

Nu, in zijn laatste post, wil hij graag weten wat de bedoeling is van de koppeling demonteren. Dus ik zeg een deblokkeersleutel en dop/sleutel 24.

Ik hoop dat je het nu wel begrijpt, alleen de topic is een beetje een rommeltje geworden. Dit is dus de samenvatting.
 

tanguyonderwater

New Member
Ok sorry sorry sorry sorry voor de misverstanden.
Ik probeer ook maar inlichtingen te krijgen hoor. ik heb er dik spijt in dat ik je raad niet opvolgde maar zat met ecu die ik liggen had.
Bestelde dus de : De malossi mulivar
De malossi rolletjes 7.5 gram
De buzzetti vario blokkeersleutel.
De buzzetti koppeling blokkeersleutel.
2 Originele bouten 6m x 30 (dit om de breekbouten te vervangen)

De rest van het gereedschap heb ik genoeg liggen in mijn werkplaats, alleen was ik er niet zo zot van om een slagmoersleutel te gebruiken op krukas.
Ik heb vroeger daarmee al eens moer gebroken.
Variodeksel of carterdeksel (zoals je het noemt) is er nog niet af.
Daarom vroeg ik welke moer er op de koppeling zat (om veer te vervangen door de witte).
Laat wel eens weten wat het resultaat is.
grtn Tanguy

nogmaals sorry voor misverstanden en ik laat wel iets weten
 
Advertisement - register to remove this
Top