Vespa sprint iget start slecht na THUNDER ECU

d7k

New Member
Deze middag heb ik mijn 25 km/ecu vervangen voor een THUNDER/THNDR Ecu, alleen nu start de scooter erg slecht, ik hoor nu ook dat de injectie in 3x in spuit ipv in 1x.

Voor de rest loopt de scooter netjes.
 

Attachments

  • 1FCF16DD-8563-4ECB-B421-2EBAE1DF4544.jpeg
    1FCF16DD-8563-4ECB-B421-2EBAE1DF4544.jpeg
    189.7 KB · Views: 54
Advertisement - register to remove this

Misschien even contact op leggen met DDL tuning of Joeyschaar van wie deze ECU vandaan komt.. Hun leveren deze..
En kan je dan ook meer vertellen wat er aan de hand is of wat je moet doen. Misschien is de ECU niet goed en zal die moeten worden vervangen.
Of je bent iets vergeten om te doen.
 
Het is pas een nieuw product van hun, misschien zit er een fout in..
Anders met je scooter naar Joey schaar gaan als dat lukt.. Laat hem de fout dan maar oplossen.. Het is zijn product. Niemand anders dan DDL tuning of Joey schaar kan je ermee helpen. Hun zijn de eind verantwoordelijke.
 
Het is pas een nieuw product van hun, misschien zit er een fout in..
Anders met je scooter naar Joey schaar gaan als dat lukt.. Laat hem de fout dan maar oplossen.. Het is zijn product. Niemand anders dan DDL tuning of Joey schaar kan je ermee helpen. Hun zijn de eind verantwoordelijke.
Daar heb je zeker gelijk in, heb nog maar een ander mailtje naar hem gestuurd dat de scooter gewoon niet prima start/erg moeilijk start. Bedankt voor het meedenken. Voor de rest rijd de sprint gewoon uitstekend. Het is alleen het starten dat gewoon moeizaam verloopt met deze ecu..
 
Back
Top