Vespa Sprint iGet Snor

JTShadowt

New Member
Weet iemand toevallig hoe hard een espa sprint iGet snor op teller mag?

Van wat ik begreep mag ik een scooter 34kmh max gedoogd op roller, maar vraag me af hoe dat zit..

is dat 34kmh gps, 3xkmh teller..?

kan er vrij weinig over vinden zelf, behalve dat deze tellers afwijken
 
Advertisement - register to remove this

Je zegt zelf dat, je gelezen hebt, dat de tellers van scooters afwijken en dit is ook zo.
Snelheidsmeters van alle voertuigen of dit nu een brommer een motor of een personenauto is, allen wijken ze, af fabriek, af en geven altijd te veel aan.
Dit is opzet.
Dus je rollerbanksnelheid refereren aan een afwjkende teller zou onlogisch zijn.
Dus GPS-snelheid is de juiste methode.
 
Je zegt zelf dat, je gelezen hebt, dat de tellers van scooters afwijken en dit is ook zo.
Snelheidsmeters van alle voertuigen of dit nu een brommer een motor of een personenauto is, allen wijken ze, af fabriek, af en geven altijd te veel aan.
Dit is opzet.
Dus je rollerbanksnelheid refereren aan een afwjkende teller zou onlogisch zijn.
Dus GPS-snelheid is de juiste methode.
ik denk dat ik het verkeerd verwoord.

wat ik wil weten is met welke gps snelheid ik op 33/34 rollerbank zit. Is dat hetzelfde of scheelt dat ook?
 
Ik zou gewoon 34 teller aanhouden. Je kunt wel snelheid gps gaan meten etc etc maar bedenk je wel dat zo'n bank geen weerstand heeft.
 
Ik heb 2x op de rollenbank gestaan en beide keren gaf hij rond de 8kmph minder dan gps aan. Dit is dan nog zonder de correctie en heb de top meerdere keren getest met gps
 
Back
Top