I igetdriver New Member 7 March 2023 #21 magikevenjeID said: Euro 5 teller heeft letterlijk maar 2/3km afwijking dus dat word m niet. Met multivar ga je ca. 55 teller, icm ecu 60-65 teller. Niet vergeten je luchtfilterslang te verwisselen voor een grotere want anders ga je niet veel verschil merken. Click to expand... Ik hoor over die luchtfilterslang echt van iedereen wat anders ene zegt helpt andere zegt verminderd snelheid en optrek
magikevenjeID said: Euro 5 teller heeft letterlijk maar 2/3km afwijking dus dat word m niet. Met multivar ga je ca. 55 teller, icm ecu 60-65 teller. Niet vergeten je luchtfilterslang te verwisselen voor een grotere want anders ga je niet veel verschil merken. Click to expand... Ik hoor over die luchtfilterslang echt van iedereen wat anders ene zegt helpt andere zegt verminderd snelheid en optrek
magikevenjeID Active Member 8 March 2023 #22 LelijkeZip said: Ik hoor over die luchtfilterslang echt van iedereen wat anders ene zegt helpt andere zegt verminderd snelheid en optrek Click to expand... Nou ik weet haast wel zeker dat als jij nu je snor slang voor een grotere vervangt je zeker optrek en topsnelheid wint
LelijkeZip said: Ik hoor over die luchtfilterslang echt van iedereen wat anders ene zegt helpt andere zegt verminderd snelheid en optrek Click to expand... Nou ik weet haast wel zeker dat als jij nu je snor slang voor een grotere vervangt je zeker optrek en topsnelheid wint
I igetdriver New Member 8 March 2023 #23 magikevenjeID said: Nou ik weet haast wel zeker dat als jij nu je snor slang voor een grotere vervangt je zeker optrek en topsnelheid wint Click to expand... Ga ik wel moeten dan wil hem brom keuren binnenkort
magikevenjeID said: Nou ik weet haast wel zeker dat als jij nu je snor slang voor een grotere vervangt je zeker optrek en topsnelheid wint Click to expand... Ga ik wel moeten dan wil hem brom keuren binnenkort