Vespa sprint iget 4t 3v

Naomi

New Member
Ik heb laatst dus een vespa sprint iget uit 2018 gehaald en hij rijd op de teller ongeveer 49/50. De optrek is best lekker alleen zou ik willen dat ie rond de 55/56 gaat zodat ie rollerbank proof is, maar zou ik wel willen dat die optrek nog sneller wordt. Ik zag wel een blauwe ecu snel alleen ben ik dan bang dat ie te hard gaat.

Iemand tips wat ik kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

De afstelling veranderen van je vario/koppeling. Dat zorgt ervoor dat het "optrekken" veranderd. Wat de juiste afstelling is geen vaste regel voor.
 
Ik heb laatst dus een vespa sprint iget uit 2018 gehaald en hij rijd op de teller ongeveer 49/50. De optrek is best lekker alleen zou ik willen dat ie rond de 55/56 gaat zodat ie rollerbank proof is, maar zou ik wel willen dat die optrek nog sneller wordt. Ik zag wel een blauwe ecu snel alleen ben ik dan bang dat ie te hard gaat.

Iemand tips wat ik kan doen?
Ik heb zelf ook een iget uit 2018 en heb een malossi ECU en multivar en een powercommander, hierdoor kan ik de snelheid aanpassen en blijft die goed rijden en trekt die snel op.

7,5gr rollen en witte drukveer. begrensd gaat die 34 en en onbegrensd ongeveer 60.
 
Back
Top