Vespa sprint euro 5 uitlaat

Milan071

New Member
Hallo ik vroeg mij af of ik mijn Vespa sprint euro 5 uitlaat kan onbegrenzen als dit mogelijk is
Wat der allemaal nog meer op zit is:

Malossi Multivar met witte druk veer
Nieuwe rolletjes
Onbegrensde lucht slang
Nieuwe trekveertjes

Valt der nog meer uit te halen buiten een nieuwe Ecu
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je ermee moet leren leven dat jouw scooter rijdt voor de snelheid waarvoor hij gebouwd is.
Als je met de handjes eraf blijft en je doet regelmatig de voorgeschreven beurtjes (laten) uitvoeren, heb je een hele fijne, betrouwbare en zuinige scooter.
Wil je hem sneller, dit kan echter bij Euro4 en Euro5 moet je heel diep in de buidel tasten en het resultaat is ook nog eens bedroevend.

Wil je er meer van weten, op het Youtubekanaal van joey Schaar kun je alles aanschouwen.
En denk eraan, dit is een commercieel kanaal, krijg soms de indruk dat hier zaken positiever worden voorgesteld dan ze in werkelijkelijkheid zijn.

Beter sparen voor een motorrijbewijs mocht je van plan zijn om tweewieler te blijven rijden na je studie of het behalen van je autorijbewijs.
 
Ik denk dat je ermee moet leren leven dat jouw scooter rijdt voor de snelheid waarvoor hij gebouwd is.
Als je met de handjes eraf blijft en je doet regelmatig de voorgeschreven beurtjes (laten) uitvoeren, heb je een hele fijne, betrouwbare en zuinige scooter.
Wil je hem sneller, dit kan echter bij Euro4 en Euro5 moet je heel diep in de buidel tasten en het resultaat is ook nog eens bedroevend.

Wil je er meer van weten, op het Youtubekanaal van joey Schaar kun je alles aanschouwen.
En denk eraan, dit is een commercieel kanaal, krijg soms de indruk dat hier zaken positiever worden voorgesteld dan ze in werkelijkelijkheid zijn.

Beter sparen voor een motorrijbewijs mocht je van plan zijn om tweewieler te blijven rijden na je studie of het behalen van je autorijbewijs.
Hahahaha Joey zijn kanaal is gewoon lachwekkend, monteert ie een Malossi vario en doet ie ineens alsof de scooter 15pks meer heeft gekregen hahahaha. “hij gaat echt kapot hard!!!!!”
 
Hahahaha Joey zijn kanaal is gewoon lachwekkend, monteert ie een Malossi vario en doet ie ineens alsof de scooter 15pks meer heeft gekregen hahahaha. “hij gaat echt kapot hard!!!!!”
Nou dat wil ik nu ook niet direct beweren.
Maar als ik honderden Euri moet spenderen en dan 3 minuten met volgas moet optrekken om de uiteindelijk beloofde snelheid te rijden.....

Waar ga je die topsnelheid dan halen vraag ik mij af.
Ennn, woon je buiten de stad, wat ga je er dan uiteindelijk aan tijd mee winnen.
 
Nou dat wil ik nu ook niet direct beweren.
Maar als ik honderden Euri moet spenderen en dan 3 minuten met volgas moet optrekken om de uiteindelijk beloofde snelheid te rijden.....

Waar ga je die topsnelheid dan halen vraag ik mij af.
Ennn, woon je buiten de stad, wat ga je er dan uiteindelijk aan tijd mee winnen.
Ik heb zelf een Vespa Sprint E5 80cc en moet zeggen dat mensen wel overdrijven over hoe traag zon ding is. Hij trekt oprecht gewoon goed en top is ook flink hoog te krijgen als je de vertanding aanpast. Het is alleen heel duur, maar dat is met Piaggio altijd. Wil je een snelle Zip 2t bijvoorbeeld ben je ook ongeveer evenveel kwijt aan opvoeren, ga je wel veel sneller alleen gaat wel elke week kapot.
 
Nou dat wil ik nu ook niet direct beweren.
Maar als ik honderden Euri moet spenderen en dan 3 minuten met volgas moet optrekken om de uiteindelijk beloofde snelheid te rijden.....

Waar ga je die topsnelheid dan halen vraag ik mij af.
Ennn, woon je buiten de stad, wat ga je er dan uiteindelijk aan tijd mee winnen.
Doe 100e euro’s zijn het inderdaad niet waar ik ben bij Joey schaar tijd geleden geweest en heb 350 euro betaald om 10 harder te gaan
 
350€ en niet eens ECU upgrade??? wat heeft ie allemaal gedaan
Staat daar boven bij wat der allemaal op zit
Post automatically merged:

Hallo ik vroeg mij af of ik mijn Vespa sprint euro 5 uitlaat kan onbegrenzen als dit mogelijk is
Wat der allemaal nog meer op zit is:

Malossi Multivar met witte druk veer
Nieuwe rolletjes
Onbegrensde lucht slang
Nieuwe trekveertjes

Valt der nog meer uit te halen buiten een nieuwe Ecu
.
 
Back
Top