Vespa sprint doet raar

Narek

Member
Beste,
Ik heb één Vespa sprint 80cc van 2016.
Mijn vorige probleem was dat de scooter wel startte maar niet uit ging.
Dat is nu opgelost. Het lag blijkbaar aan de cdi, maar wat ik nu heb ook met mijn oude cdi is dat als ik rij hij heel erg inhoud. Hij begint te stotteren en ik heb een turbokit uitlaat en hij begint dan niet normaal te knallen als ik rijd. Ik heb een Ducati cdi een ontgrensde cdi en een begrenzer cdi.
Met die begrenzer cdi reed ik al een jaar zonder problemen. Tot eergisteren. Toen wou hij niet meer uitgaan en voelde ik ook tijdens het rijden dat hij niet meer de oude was. Hij hield ook in enz.
Vandaag heb ik alles losgehaald en de bedrading is oké ik heb een ook een nieuwe contactslot gestoken. Met de begrenzer cdi wil hij niet meer uitgaan. Maar toen heb ik die van ducati erop gezet wou startte hij en ging hij ook uit, maar als ik ging rijden hield hij enorm in en knalde hij niet normaal tijdens het rijden als ik gas gaf. Toen heb ik de andere cdi erop gezet de onbekende. Startte hij ook ging hij ook uit, maar als ik weer ging rijden deed hij weer enorm raar. Inhouden, knallen zonder het gas los te laten. Weet er iemand waar het aan kan liggen. Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top