This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa sprint begrenst

vespoliver

New Member
Hallo,
Ik heb een Vespa sprint 2019-iget, ik heb zelf het een en ander aan deze scooter gedaan, zo heb ik er een polini vario en een polini onbegrensde cdi ingezet.
Nu het probleem, ondanks dat er geen varioring in zit komt de scooter niet meer op snelheden hoger dan 60km/h, zodra de scooter harder gaat voel ik hem afremmen.

Ik heb de scooter niet nieuw gekocht dus er zou misschien een begrenzer in kunnen zitten, maar het is mij nog niet gelukt deze te vinden.
Heeft iemand een idee wat er nog meer voor zou kunnen zorgen dat hij begrenst loopt?
 
Iget is een soort computer systeem, waarmee je hem dus ook kan begrenzen. Dat heet je ECU. Vgm kan je dat zelf niet aanpassen dus zou je even naar een zaak moeten gaan die kunnen dat wel.
 
Iget is een soort computer systeem, waarmee je hem dus ook kan begrenzen. Dat heet je ECU. Vgm kan je dat zelf niet aanpassen dus zou je even naar een zaak moeten gaan die kunnen dat wel.
Ik geloof dat inderdaad mijn polini ecu het probleem is, helaas denk ik dat er zoals je zegt geen manier is om dit zelf op te lossen.