Vespa sprint 80cc 4T 2V 2017 optimaal opvoeren

Moesss

New Member
Halloo ik ga aankomende week mijn Vespa sprint 4T 2V uit 2017 opvoeren. Ik ga er een 80cc Malossi opzetten en een naraku nokkenas. Ik wil graag het optimale uit me blok halen kwa optrek en hoge snelheid wat adviseren jullie verder kwa aanpassingen (er zit al een Malossi multivar in)
 
Advertisement - register to remove this

Halloo ik ga aankomende week mijn Vespa sprint 4T 2V uit 2017 opvoeren. Ik ga er een 80cc Malossi opzetten en een naraku nokkenas. Ik wil graag het optimale uit me blok halen kwa optrek en hoge snelheid wat adviseren jullie verder kwa aanpassingen (er zit al een Malossi multivar in)
Je zou je sproeiers aan moeten passen rond de 82mm volgensmij en je zal je trekveren en rolletjes moeten aanpassen en je moet ook je brom cdi doorzagen (veel mensen zeggen dat de Ducati gele stekker het beste is en je kan niet alle cdis door zagen) of een grijze Ducati onbegrensd
 
Ja sproeier wordt sowieso aangepast en heb nu een doorgezaagde cdi erop maar zit te denken aan een grijze Ducati cdi maar wil hem optimale trekkracht en topsnelheid geven
Waarschijnlijk zijn de rollen van de multivar te licht omdat je meer vermogen maakt met de 80cc zou je er zwaarder in moeten doen dan de 6.1 (wat bij de kit zat) trekveren zou ik niet durven te zeggen wil namelijk ook binnenkort een 80cc monteren op me zip
Post automatically merged:

Nee maar ga hem niet zelf monteren dus dat moet goedkomen.
Beter ik zal maar ff op de forum gaan kijken naar mensen hun setups met een 80cc Piaggio blok 4takt 2v (niet elk blok is het zelfde) maar dan heb je wel een idee erbij waar je naar moet kijken
 
Halloo ik ga aankomende week mijn Vespa sprint 4T 2V uit 2017 opvoeren. Ik ga er een 80cc Malossi opzetten en een naraku nokkenas. Ik wil graag het optimale uit me blok halen kwa optrek en hoge snelheid wat adviseren jullie verder kwa aanpassingen (er zit al een Malossi multivar in)
Malossi wit drukveer, std trekveertjes, 7 tot 8gr rollen & sproeier moet je even kijken man zou rond de 80 kijken.
 
Halloo ik ga aankomende week mijn Vespa sprint 4T 2V uit 2017 opvoeren. Ik ga er een 80cc Malossi opzetten en een naraku nokkenas. Ik wil graag het optimale uit me blok halen kwa optrek en hoge snelheid wat adviseren jullie verder kwa aanpassingen (er zit al een Malossi multivar in)
Qua optrek? Lichte 7,0 tot 8 ongv. Sproeier 84 is op mijn 72cc het best.
 
Back
Top