Vespa Sprint 4V opvoeren

Koffijberg

♚ Bulan Ɲation ♚
Hi,

Ik heb een Vespa Sprint 4T 4V. Ik heb de scooter al redelijk opgevoerd.

- Malossi Digitronic ECU onbegrensd
- Malossi Vario
- Malossi rollen 6,1 gram

De scooter rijd nu ~75 km/u op de teller. Kan ik de scooter nog sneller laten optrekken/topsnelheid geven zonder de cilinder te vervangen?
 
Advertisement - register to remove this

Hi,

Jammer genoeg gaan de 4 kleppers niet harder dan ~75kmu zonder de cilinder te vervangen.. dit ligt aan de elektronica in de Vespa zelf.
Snelste manier om deze scooter harder te laten gaan is een 80cc cilinder, en deze helemaal afstellen door andere nokkenas, rollen etc etc.
Een vriend van mij heeft ook een 4 klepper met 80cc en haalt de ~107kmu goed afgesteld.
 
Post automatically merged:

Hallo lucaa
Hier staat geen begrenzer tussen voor vespa 4t 4v
En op google vind ik de juiste niet, vandaar mijn vraag hier
Mvg
Als je het echt niet kan vinden kun je beter een nieuw topic openen, deze is al 3 jaar oud.

edit: Zojuist 10 seconde gekeken en kwam gelijk hierop: https://www.m2trading.com/nl/merken...zer-afstandsbediening-regelbaar-piaggio-4t-4v

Bovendien zag ik er nog veel meer staan, zoek dus gewoon op: begrenzer vespa 4t 4v
 
75 km/u is de maximum snelheid dat je uit een Piaggio 4t4v blok kan halen.
Wil je sneller moet je de vertanding aanpassen. Met de Malossi Secundair 15/55 vertanding haal je max 90 km/u.
Vergeet de nokkenas, MHR vario enz. die zullen de snelheid maar met 5 tot 10 km/u opdrijven. Investeer eerst in een 80cc en pas dan de vertanding aan.

 
Back
Top