Vespa Sprint 4t3v wilt niet harder gaan na opvoeren

Kabouterboss

New Member
Ik heb in mijn Vespa sprint 4t3v 2020 een witte drukveer met 7,2 gram rolletjes in mijn scooter geplaatst. Eerst zat er 8 gram in en een orginele drukveer.
Mijn probleem is dat hij niet harder wilt gaan, terwijl hij even goed een 45km ecu met begrenzer in zit (zat er al in). Onbegrensd loopt hij 43 en op topsnelheid stottert de scooter ook. Handig misschien om te weten is dat hij met een keer hele erge mee wind opeens 52 liep, alsof er bij wijs van spreken een obstakel tussen zit die het hem niet toe laat om normaal boven de 43 krijgt, maar met een zetje erover heen gaat.

Weet iemand misschien, waarom hij niet harder gaat en stottert?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het zelfde probleem met mijn sprint 4t 3v e5 2022 . Wilde mijn scooter opvoeren om m om te keuren dus kocht een andere ecu en een grotere Luchtslang na montage zou de scooter zo’n 55 op de teller moeten gaan alleen hij blijft elke keer hangen bij zo’n 46 km/u op de teller. En de trekkracht bij startten en wegrijden is al een heel stuk beter maar zodra ik al in heb gereden trekt de scooter eigenlijk hetzelfde op als eerst eigenlijk. Heeft iemand tips, want nu kan ik de scooter niet eens omkeuren omdat hij te langzaam gaat.
 
Welke ECU heb je gekocht? (linkje eventueel)


Jouw scooter gaat niet te langzaam hij rijdt immers 46 kmpu, dus ga eerst maar eens op keuring.
Ja alleen op gps is dat maar 41 km/u. -5 km correctie
Post automatically merged:

Ja alleen op gps is dat maar 41 km/u. -5 km correctie
 
Ja alleen op gps is dat maar 41 km/u. -5 km correctie
Post automatically merged:


Ga daar maar niet van uit. Vespa E5 heeft ongeveer 2km afwijking. Wil je 55 gaan moet je multivar nemen
 
Back
Top