Vespa sprint 4t2v cdi

Julianovitz

New Member
Ik heb een vespa sprint 4t2v (brom) uit 2017 en er zit een ontgrenste ducati cdi met een witte stekker en gele stip in. Ik kan online nergens iets vinden over deze cdi en ik vroeg me af of ik mijn scooter harder gaat als ik een ducati grijze stekker erin laat zetten. En zou ik hem ook opnieuw moeten laten afstellen dan?. In mijn scooter zit een malossi multivar, 7,2gram rollen en sproeier 80. Hij gaat momenteel rond de 55
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    276.2 KB · Views: 27
  • 1DED738F-7962-4DB8-BCC4-AD2777DED5D9.png
    1DED738F-7962-4DB8-BCC4-AD2777DED5D9.png
    259.5 KB · Views: 21
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik zal eerst kijken hoe hij reageerd met deze cdi uberhaupt, want je hebt er al sproeier 80 in en 7.2G rollen.
Vanuit daar kan je afstellen als je niet tevreden bent.

Ik heb er eentje nog liggen mocht je interesse hebben.
 
Ik zal eerst kijken hoe hij reageerd met deze cdi uberhaupt, want je hebt er al sproeier 80 in en 7.2G rollen.
Vanuit daar kan je afstellen als je niet tevreden bent.

Ik heb er eentje nog liggen mocht je interesse hebben.
Ik heb er al een besteld maar alsnog bedankt voor je hulp!
Post automatically merged:

Ik heb er al een besteld maar alsnog bedankt voor je hulp!
Is het makkelijk om deze zelf te monteren als je geen enkele ervaring hebt?
 
Een onbegrensde gele heb je niet, gele stekker is brom variant dus 45km.
Maar je kan hem inderdaad doorzagen dat die ontgrenst wordt...

EDIT: Grijze stekker heb je in 2 soorten. Een met een grijzen stekker, en een met een witte stekker met een grijze stip.
 
Een onbegrensde gele heb je niet, gele stekker is brom variant dus 45km.
Maar je kan hem inderdaad doorzagen dat die ontgrenst wordt...

EDIT: Grijze stekker heb je in 2 soorten. Een met een grijzen stekker, en een met een witte stekker met een grijze stip.
En zit er nog een verschil in performance tussen de grijze en de doorgezaagde gele?
 
Lees andere topics:
 
En zit er nog een verschil in performance tussen de grijze en de doorgezaagde gele?


Grijze hoef je niet in te zagen, de gele wel.. En doen dan ongeveer het zelfde.


Voordeel is dat je geen zaag snede hoeft te maken en dat je dus kans hebt om vocht in je cdi te krijgen wat dus kans op storing betekend.

Dus waarom dan zoveel moeite doen als je ook een grijze kan kopen (rijd zelf ook met de grijze rond)
 

Attachments

  • 44D25878-CAA9-4709-96D0-9315B6A252F9.png
    44D25878-CAA9-4709-96D0-9315B6A252F9.png
    259.5 KB · Views: 25
Back
Top