Vespa Sprint 4t 2v wiring scheme

Luka420

Member
Hey hey ik wil mijn 2015 vespa ombouwen (hallogeen koplamp) naar een led koplamp alleen hiervoor moet ik de stroomtoevoer aanpassen ban wisselstroom naar gelijk stroom, omdat de verkoper van de lamp het slecht uitlegde vroeg ik me af of iemsnd hier toevaling een wiring scheme/wiring diagram heeft van deze scooter

Advertisement - register to remove this

In principe heb je geen schema nodig , het is alleen de kwestie om de toevoer draad van je licht schakelaar op de geschakelde plus van je contactslot te zetten. en de losse draad te isoleren. schemaatje hieronder . Met alleen een spanning zoeker , kun je het klusje klaren.
Plaats wel een led koplamp en geen halogeen , om je laad circuit niet te zwaar te belasten. En de toevoer draad die van je stator komt meten als de motor loopt , alleen dan staat er spanning op

Attachments

• blop3.jpg
    blop3.jpg
    45.6 KB · Views: 15
In principe heb je geen schema nodig , het is alleen de kwestie om de toevoer draad van je licht schakelaar op de geschakelde plus van je contactslot te zetten. en de losse draad te isoleren. schemaatje hieronder . Met alleen een spanning zoeker , kun je het klusje klaren.
Plaats wel een led koplamp en geen halogeen , om je laad circuit niet te zwaar te belasten. En de toevoer draad die van je stator komt meten als de motor loopt , alleen dan staat er spanning op
Is het achterlicht ook aangesloten op de schakelaar? Want wil graag gelijkspanning op het achterlicht krijgen.

Back