Vespa Sprint 2v maakt nauwelijks toeren na 80cc upgrade

Dus lijkt mij niet dat er vermogen verloren kan gaan als die verkeerd om zit. Maar goed.
Zal nu misschien niet zijn , maar let er wel op , want van sommige zuigers , zit de pen gedeaxeerd , weet niet of dit bij jou geldt , maar aannemen dat het niet uitmaakt klopt niet .https://www.mvwautotechniek.nl/zuiger/
 
Dit Topic heeft nu al 3 Pagina`s en geen Oplossing .
Ik denk en weet bijna Zeker dat de Distributie niet op tijd staat .
Hoezoo ?
De meeste maken de Fout om de Ketting via de rechterkant , waar de Spanner zit er om te leggen , denken dat het spul optijd staat , maar aan de linker zijde ligt de ketting slap .
Als je dan de spanner er in doet , verdraaid het nokkenas tandwiel , de ketting aan de rechterzijde staat dan strak , maar het nokkenas tandwiel staat dan niet optijd omdat die een paar tanden verdraaid is .
Is niet de eerste Scooter die bij mij gebracht is met dat Probleem , en voet bij stuk houden dat alles goed is .
Ik doe altijd Zuiger op : BDP , weet zeker dat de nok op Pick Up staat , zet dan de Vario Blokkersleutel ( die met de tandjes ) er op , dan kan de krukas never nooit niet verdraaien , Dan nokkenas tandwiel op tijd zetten , dan Ketting er op , via de linkerkant , dan Spanner er in .
 
Dit Topic heeft nu al 3 Pagina`s en geen Oplossing .
Ik denk en weet bijna Zeker dat de Distributie niet op tijd staat .
Hoezoo ?
De meeste maken de Fout om de Ketting via de rechterkant , waar de Spanner zit er om te leggen , denken dat het spul optijd staat , maar aan de linker zijde ligt de ketting slap .
Als je dan de spanner er in doet , verdraaid het nokkenas tandwiel , de ketting aan de rechterzijde staat dan strak , maar het nokkenas tandwiel staat dan niet optijd omdat die een paar tanden verdraaid is .
Is niet de eerste Scooter die bij mij gebracht is met dat Probleem , en voet bij stuk houden dat alles goed is .
Ik doe altijd Zuiger op : BDP , weet zeker dat de nok op Pick Up staat , zet dan de Vario Blokkersleutel ( die met de tandjes ) er op , dan kan de krukas never nooit niet verdraaien , Dan nokkenas tandwiel op tijd zetten , dan Ketting er op , via de linkerkant , dan Spanner er in .
Wat bedoel je met de linker en rechter zijde?
 
Als je met je neus naar het Nokkenas tandwiel kijk , zie je links de ketting zitten , dan het tandwiel , dan rechts de ketting zitten .
Denk dat je beter naar de Dealer kan gaan , en daar de Scooter brengen .
 
Als je met je neus naar het Nokkenas tandwiel kijk , zie je links de ketting zitten , dan het tandwiel , dan rechts de ketting zitten .
Denk dat je beter naar de Dealer kan gaan , en daar de Scooter brengen .
Oke nee ik begrijp hem, snapte het linker en rechter zijde verhaaltje even niet maar we gaan ermee bezig.
 
Back
Top