vespa sprint 2015 verliest snelheid gas los

ik heb een dingetje met mijn vespa sprint 2015 als ik aan het rijden ben en ik laat mijn gas los komt die erg snel tot stilstand en rolt die zegmaar niet lekker door iemand enig idee hoe dit kan
 
Advertisement - register to remove this

dat is de motor die je afremt, is normaal. Ik ben er een grote fan van, hoef je veel minder te remmen. Rijdt een stuk prettiger.
Post automatically merged:

Als hij echt heel erg veel afremt kan het ook zijn dat je banden niet op spanning zijn. Kan sowieso geen kwaad om die te checken
 
ahh oke ja ik had namenlijk het idee dat die best veel snelheid afnam vergeleken met mijn lesscooter maar zolang het hoort heb ik er ook geen problemen mee
Post automatically merged:

dat is de motor die je afremt, is normaal. Ik ben er een grote fan van, hoef je veel minder te remmen. Rijdt een stuk prettiger.
Post automatically merged:

Als hij echt heel erg veel afremt kan het ook zijn dat je banden niet op spanning zijn. Kan sowieso geen kwaad om die te checken
maar heb ook een beetje als ik gas geef dat ik eerst best wel stukkie gas moet geven voordat die echt gaat
 
Dat je niet vooruit gaat als je een klein beetje gas geeft is goed. Dat betekent dat je wat strakkere trekveren hebt en dat je dus de eerste 20 a 30 kmph meer toeren maakt en daardoor sneller optrekt
 
Back
Top