This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa Si loopt niet goed

Natasha04

Well-Known Member
Hallo!
Ik heb een Vespa Si en nou had ik hem met vrijdagavond ergens neergezet. Toen ik terug kwam, lag me brommer 3 meter verder op zijn kant (kant van de uitlaat)

Hij wilde in het begin niet meer starten, maar na een aantal pogingen lukte het toch. Kan dat komen omdat hij op zijn kant lag?
Ik heb hem daarna leeg gereden (reserve was eerder op dan verwacht) en toen ik vandaag weer had getankt, liep hij niet echt heel goed. Afentoe haperde hij, dat het gas afnam, maar daarna deed hij het weer. Op het oog mankeert hij niks, kan dit vanzelf weer wegtrekken of kan iets kapot zijn?

Groetjes Natasha

Het kan even duren voor het hele systeem weer vol benzine zit als je hem helemaal leeg gereden hebt. Als het nu wel weer zoals vanouds loopt zou ik me er geen zorgen over maken.

kan zijn dat de carburateur is overstroomd waardoor je bougie is vetgeslagen.

ik zou iig even een andere bougie proberen.

de benzine zou in principe gewoon weer moeten stromen en niet voor problemen zorgen , tenzij er rommel oid in de tank zit , als de tank vol zit heb je dan geen problemen maar raakt ie een keer leeg komt al die rommel voor de kraan te zitten.