Vespa s50 2t start niet

Delon

Member
Eerst reed deze met spinnend achterwiel dus spruitstuk, membraan en pakkingen vervangen alleen nu wilt die niet meer starten, althans heel moeilijk na 100x kicken en zodra je gas niet aanhoud valt die uit en blijft ook uit.
Doet het ook niet meer met het oude setje ertussen.

Krijgt wel een goede vonk.
Heb ook direct in het spruitstuk starterspray gespoten en dat was wederom tevergeefs.

Iemand een idee?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Delon,

wellicht was de carburateur ingesteld op een lekkende pakking, membraan en/of spruitstuk.
Nu alles goed sluit en de motor nergens meer valse lucht trekt is het misschien nodig de sproeier en of lucht- en stationair instellingen aan te passen.
 
Ik ga er naar kijken.
Maar heb zelf al zonder carburateur direct starterspray ingespoten en nog wilt die niet.

Dus dan zou ik dat eigenlijk al omzeilt moeten hebben toch?
 
Ik ga er naar kijken.
Maar heb zelf al zonder carburateur direct starterspray ingespoten en nog wilt die niet.

Dus dan zou ik dat eigenlijk al omzeilt moeten hebben toch?
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een nieuwe cdi en ontsteking er in gezet. Nieuw spruitstuk, nieuwe bougie/ kabel er in gezet. Nieuwe zuiger/ zuigerveren alsook nieuwe pakkingen. Ook zit er een nieuwe vacuümpomp in. De bougie geeft een sterke vonk, maar hij start gewoon niet. Mijn Vespa is wel een 2 t. Groet Eddy
 
Back
Top