vespa s loot wel maar wiel wil niet meedraaien.

Vital ruiten

New Member
Ik heb een probleem met mijn vespa s uit het jaar 2013. ik heb de secundaire vertanding vervangen van orgineel naar eentje van mallosi ik heb de scooter ook een nieuwe cdi gegeven die je kan afstellen met + en - knopjes. ik heb de v-snaar koppeling en vairo al gecheckt. weet iemand anders wat hij nog zou kunnen zijn. ik dacht misschien ook al dat de cdi nog niet wil instellen en dat die te weinig toeren maakte om het wiel te laten draaien.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb de secundaire vertanding vervangen van orgineel naar eentje van mallosi

Als je aan de koppelingsbel draait, draait het achterwiel dan wel goed mee of kun je het wiel met je hand tegenhouden?

ik heb de scooter ook een nieuwe cdi gegeven
Als je iets veranderd aan je scooter niet meerdere dingen tegelijkertijd veranderen, zonder ervaring weet je dan niet waardoor het probleem ontstaan is.

Heb je hetzelfde probleem ook als je de oude cdi weer terug steekt?
 
Ja ik heb er olie bij gedaan maar het wiel draait niet door de begrenzer ik heb een euro begrenzer cdi gehaald met van die +en - knopjes op z’n afstandsbediening maar die werkt niet om mijn scooter hij start wel maar als ik dan + klik op de afstandsbediening wil hij ook niks doen en de batterijtje’s zijn nog goed dus ik heb geen idee waaraan het zou kunnen liggen ik heb wel rubber gesmeerd op de begrenzer aan een kant zou dat iets met de connectie tussen de afstandsbediening en de cdi kunnen doen ?
 
Back
Top