Vespa S doet raar met eurobegrenzer

Vespa s uit 2013 4t 4v(brom kenteken)

Ik heb zojuist een euro begrenzer in mijn scooter geïnstalleerd die met een afstandbediening ontgrenst is en als je contact slot uit en aan doet begrensd doet. Maar als ik heb dus begrens na het rijden en me contactslot aan en uit doet gaat mijn verlichting heel raar doen en gaat dus knipperen, mijn motor blijft op lage toeren door draaien en maakt een raar geluid. Als iemand mij kan helpen word dat enorm waardeert!
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk toch dat je iets niet goed hebt aangesloten.
De module die je lichtrelais bestuurt, zorgt namelijk ook voor je ontsteking.

Misschien een linkje plaatsen naar het aansluitschema van je begrenzer en hoe jij het hebt aangesloten
 
Hi,

Ik heb een keer gelezen dat Eurobegrenzers voor een 4v storing veroorzaakt, al weet ik niet of dit waar is. Een jongen had ditzelfde probleem met een eurobegrenzer, dus mijn conclusie is toch dat deze begrenzer storing veroorzaakt, of zelfs een massastoring.

Ik zou je eurobegrenzer er is uit halen en je originele erin doen, kijken of dit nog steeds zo is. (Ik weet dat dit met ontgrenzen/begrenzen is)

Kan je eens een foto maken van je cdi + aansluitingen? Kan iets verkeerd gegaan zijn, of heb je dit bij een scooterzaak gedaan
 
Back
Top