This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa S begrenzingen?

DSO slider

Well-Known Member
Hey, ik heb sinds kort een Vespa S uit 2008. Er zit een luchtgekoeld 2takt piaggio blokje onder. Er is echter een probleem; hij loopt echt maximaal 45 en soms haalt ie dat niet eens! Daarom dacht ik wel even de uitlaatbegrenzing en variateur begrenzing er uit te halen. Maar er zat geen prop in de uitlaat of sporen daarvan en er was ook geen varioring te bekennen....

Weet iemand hoe ik hem wat sneller krijg.. ik wil hem graag rond de 60 km'h laten lopen. Hij moet echter wel origineel blijven.. dus ik ga geen onderdelen vervangen.

(ik heb vandaag ook het cdi van m'n broertjes zip 4takt ontgrensd maar ik betwijfel of dit hetzelfde gaat bij een 2takt blok? iemand ervaring?)

Ohja het is een 100% origineel blokje met 4200 op de teller
 
Het lijkt me sterk dat er een cilinder op zit van een snorfiets. Er zitten van die bouten in het blok met een pinnetje in het midden. Die kan niet iedereen er zomaar uit halen, en het lijkt me sterk dat een dealer er een snor cilinder op zet. Het is gewoon een brom scooter met helm dus ik denk dat je dat wel kan uitsluiten...