hoi snelle vraag, ik weet dat jullie niet van beunen houden maar een jongen wilt dat ik zn vespa ombouw naar een zip maar wil zo min mogelijk uitgeven, zou een vespa s 2 frame onder een zip passen? alvast bedankt
Een Vespa frame onder een zip?
En hoe ga je dat ombouwen? Is allebei al een kort Pia carter lucht gekoeld. Dus als je nou eens duidelijk vertelt wat je wil doen kunnen we er wat mee, je kan in elk geval niet het subframe van een Zip monteren op een Vespa. Maar ook niet een subframe van een Vespa onder een Zip schroeven. Enige wat je zou kunnen doen is het blok wisselen maar daar schiet je ook niks mee op want zijn al hetzelfde.
hoi snelle vraag, ik weet dat jullie niet van beunen houden maar een jongen wilt dat ik zn vespa ombouw naar een zip maar wil zo min mogelijk uitgeven, zou een vespa s 2 frame onder een zip passen? alvast bedankt