Vespa remt af als ik gas geef

K36.80

New Member
Hallo zou iemand me mss wat uitleg kunnen geven ik heb 50 km moeten rijden met m’n 4t Vespa maar toen ik ongeveer 40 45 km had gereden begon ie opeens als ik gas gaf heel erg af te remmen en m’n uitaat maakte harde knallen als ik m’n gas open draaide heb hem stil gelegd en ongeveer 10 min gewacht en toen heeft het bijna 3 minuten geduurd voor dat ie weer startte met elektrische start maar remt steets af bij gas geven normaal rijd ie 70 maar nu nog niet eens 20 is het mss met het warme weer is toevallig 30graden geweest vandaag ik weet het echt niet want ken er zelf niet veel van…
 
Advertisement - register to remove this

Zou niets uit moeten maken , zou als eerste eens de bougie nakijken , of vernieuwen , dan de carb nakijken op vuil in vlotterkamer / hoofd sproeier , ook met kicken / elektrisch starten , kijken of er brandstof uit de benz slang stroomt , en of je benz filter schoon is . Is dat allemaal goed en is het euvel er nog , zou je de kleppen kunnen stellen , en de compressie kunnen meten. Wanneer heeft hij het laatst een service beurtje gehad ?
 
Back
Top