Vespa Racing Sixties groen kleur code.

nickster

New Member
Ik kan nergens een kleur code vinden van een Vespa Sprint RS groen.
het betreft een Vespa Sprint 50 e5 2021.
Ik heb het denk ik gevonden het is 349/A.
Kan iemand dit bevestigen? dat zou fijn zijn.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Deze post is weliswaar wel meer dan een jaar oud, maar ik denk dat de info voor mensen die er naar zoeken toch wel belangrijk kan zijn.

Ik heb ook een Vespa Sprint RS groen en zat met dezelfde vraag. Op de stikker staat een kleurcode VY waar je weinig mee kunt. Het blijkt dat Vespa de kleurcodering heeft veranderd, maar ook dat deze heel ondoorzichtig is geworden, ook voor dealers. Ook wordt er door Piaggio geen lakstiften meer geleverd, volgens de dealer waar ik hem kocht. De kleurcode 349/A blijkt wel de juiste te zijn, echter, het advies van de dealer en Piaggio is om, wanneer je een lakstift nodig hebt, de kleur bij een lakbedrijf te laten inscannen vanaf een onderdeel van je eigen scooter (minimaal 5 cm2). Kennelijk kan de lak ook onderling toch nog enigszins afwijken en met inscannen weet je dan zeker dat de kleur overeenkomt met je eigen scooter.
 
Als het waardevolle en aanvullende informatie is, dan is de leeftijd van de post niet van belang. Je zult die info net maar zoeken, zoals ik dat bijvoorbeeld ook deed.
 
Back
Top