Vespa primavera koplamp vervangen door sprint

BrainB

New Member
Beste Leden,

Ik heb een super stoere vespa primavera alleen vind ik de koplamp wat minder mooi dan bijv een vespa sprint. Nu is mijn vraag kan ik mijn koplamp vervangen door die van de sprint? En wat is hier voor nodig? De teller enz hoeft niet het gaat me specifiek om de koplamp! Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Als je een vespa primavera koplamp naar sprint wilt hebben, dan is het noodzakelijk om ook het stuur te vervangen, de bovenkap onderkap en lamp.
Post automatically merged:

Heb je dat wel eens gedaan dan? En het kan ook nog eens een wok krijgen van de politie
 
Als je een vespa primavera koplamp naar sprint wilt hebben, dan is het noodzakelijk om ook het stuur te vervangen, de bovenkap onderkap en lamp.
Post automatically merged:

Heb je dat wel eens gedaan dan? En het kan ook nog eens een wok krijgen van de politie
Edit: Lijkt erop dat indd de stuur een verschil heeft. Bij de primavera stuur heb je een andere koplamphouder. Bij de sprint is dit iets rechthoekiger.

Echter, in de praktijk geeft de politie hier geen wok voor.
 
Last edited:
Is het nu mogelijk om een vespa primavera koplamp te vervangen door die van een sprint door nieuwe stuur en stuurkappen? Ik ga namelijk een 200cc blok onder een vespa sprint bouwen maar een primavera is veel goedkoper.
 
Is het nu mogelijk om een vespa primavera koplamp te vervangen door die van een sprint door nieuwe stuur en stuurkappen? Ik ga namelijk een 200cc blok onder een vespa sprint bouwen maar een primavera is veel goedkoper.
Jij gaat een 200cc blok onder een sprint bouwen en dit is je vraag? Of je gaat iemand betalen om het te doen.... gooi gewoon het complete primavera deel over wat je wil vervangen. Stuur en alle stuurkappen lampen en de hele teringzooi.
 
Back
Top